„Ankstesnės kartos „Cayenne“ hibridinis modelis buvo populiarus įvairiose rinkose. Klientai puikiai įvertino šį derinį – juk jis sportiškas kaip ir visi „Porsche“, praktiškas kaip pats geriausias visureigis ir ekologiškas tarsi elektromobilis. Dabartinis „Cayenne E-Hybrid“ tokių automobilių kartelę pakelia dar aukščiau, o tuo greitai galės įsitikinti ir šio visureigio gerbėjai Lietuvoje“, – teigia Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Kartu su naujojo hibridinio „Cayenne“ pasirodymu, „Porsche“ praplėtė ir kitų modelių papildomos įrangos sąrašą. Dabar „Porsche“ galima užsisakyti projekcinį ekraną, atvaizduojantį pagrindinius kelionės duomenis ant priekinio stiklo, masažines sėdynes, šildomą priekinį stiklą, išmanią „Porsche InnoDrive“ sistemą su adaptyvia kruizo kontrole, nuotoliniu būdu valdomą salono šildymą bei naujo dizaino 22 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankius.

Dinaminės savybės

„Cayenne E-Hybrid“ hibridinės sistemos galia įspūdinga – 462 AG ir 700 Nm. Tokie duomenys leidžia dideliam visureigiui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 5 sekundes ir pasiekti didžiausią 253 km/val. greitį.

Vien elektra jis gali nuvažiuoti 44 km ir įsibėgėti iki 135 km/val., tad prabangus bei sportiškas visureigis gali tapti ekologišku elektromobiliu net gyvenant užmiestyje.

Testuojant pagal NEDC (New European Driving Cycle) metodiką, vidutinės tokio modelio degalų sąnaudos, priklausomai nuo naudojamų padangų, siekia 3,2–3,4 l/100 km. Naudojant tik elektrinį variklį, sąnaudos yra 20,6–20,9 kWh/100 km.

„918 Spyder“ technologija

Naujas dalykas šiame visureigyje – iš greičiausio „Porsche“ serijinės gamybos automobilio, sportinio „918 Spyder“ perimta galios perdavimo strategija. Elektrinis variklis čia naudojamas ne tik ekonomiškumui, bet ir kaip papildomas trumpalaikis galios šaltinis. Tai reiškia, kad didžiausias „Cayenne E-Hybrid“ sukimo momentas visada pasiekiamas vos spustelėjus akceleratoriaus pedalą ir važiuojant bet kokiu greičiu.

Galimybė akimirksniu pasiekti didžiausią sukimo momentą leidžia automobiliu važiuoti dar dinamiškiau ir mėgautis kiekviena vairavimo akimirka. „Sport“ ir „Sport Plus“ režimuose praktiškai visa baterijos energija gali būti panaudota kaip papildomas trumpalaikis galios šaltinis. Kituose režimuose elektrinė pavara naudojama siekiant didžiausio važiavimo efektyvumo.

„Porsche“ visiškai perdarė „Cayenne“ hibridinės pavaros sistemą. Naujajame modelyje skiriamoji sankaba yra valdoma elektromechaniniu būdu, o tai užtikrina maksimaliai greitą reakciją įjungiant benzininį ar elektrinį variklį. Tai padidina visureigio sportiškumą ir leidžia bet kada mėgautis hibridinės sistemos suteikiamu sukimo momentu.

Naujoji aštuonių laipsnių „Tiptronic S“ transmisija yra sukurta specialiai „Cayenne“ automobilių gamai. Ji užtikrina dar komfortiškesnį važiavimą ir sklandesnį pavarų perjungimą.

Talpesnė baterija

Viena didžiausių naujovių naujame „Cayenne E-Hybrid“ – padidėjusi baterijos talpa. Ji išaugo nuo 10,8 iki 14,1 kWh ir būtent tai leidžia nuvažiuoti tokį didelį atstumą viena įkrova – 44 km. Ji įmontuota automobilio galinėje dalyje ir neturi įtakos antroje sėdynių eilėje sėdinčių žmonių erdvei.

Skysčiu aušinama baterija gali būti įkrauta per 7,8 val. iš buitinio elektros lizdo (230 V). Vidutinio galingumo įkrovimo stotelėje baterija visiškai užpildyta būtų per 2,3 val.

Krovimo procesą galima valdyti išmaniajam telefonui skirta „Porsche Connect“ programėle, ją galima naudoti ir nuotoliniu būdu norint atvėsinti ar pašildyti automobilio saloną. Navigacijos maršruto sudėliojimas pagal įkrovimo stoteles – dar viena patogi programėlės funkcija.

Pasak Vilniaus „Porsche“ centro direktorės R. Klimavičiūtės, naująjį „Cayenne E-Hybrid“ jau galima užsisakyti Lietuvoje. Automobilio kaina prasideda nuo 91 113 Eur su PVM. Pirmieji hibridiniai „Cayenne“ į Lietuvą atvyks šių metų liepą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją