Duomenys apie kelio dangos būklę bus nuskaitomi iš kituose automobiliuose veikiančių sistemų. Nustačiusi, kad netoliese yra duobė, elektroninė sistema automatiškai perduos jos koordinates į specialią „Ford“ debesijos tarnybą, iš kurios duomenys bus nuskaitomi ir perduodami į kitus prie konkretaus kelio ruožo artėjančius automobilius.

Sistemos veikimą užtikrins prie specialiai pritaikytos pakabos primontuoti davikliai, skirti „Galaxy“, „Mondeo“ ir „S-Max“ modelių automobiliams. Pagal informaciją apie kelio būklę davikliai reguliuos amortizatorių darbą.

Be to, Vokietijos Acheno tyrimų ir inovacijų centro inžinieriai šuo metu testuoja duobių aptikimo sistemas, į kurias integruotos kameros, teikiančios duomenis apie kelio dangos būklę.

2015-aisiais metais planus kurti analogišką duobių aptikimo technologiją paskelbė ir „Jaguar Land Rover“. Reikia paminėti, kad panaši sistema jau veikai „Volvo“ automobiliuose: per debesiją susisiekiančios šios markės automobiliuose įdiegtos sistemos teikia viena kitai duomenis apie kelyje pasitaikančius pavojingus objektus, pavyzdžiui, sustojusį automobilį su įjungtu avariniu signalu arba slidžius kelio ruožus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)