Tolygiai augantis „Mazda“ automobilių pardavimas leido įmonei atsirėžti papildomą 1,5 proc. Senojo kontinento rinkos dalies.

Klientų pasirinkimo varžybose užtikrintai pirmavo miesto visureigiai: tarp Japonijos gamintojo modeli7 „Mazda CX-5“ neužleido populiariausiojo pozicijų, jam ant kulnų lipo „Mazda CX-3“ – jiedu sudarė beveik pusę europinės koncerno apyvartos. „Mazda CX-3“ ir rodsterių „MX-5“, palyginti su 2015 m., pernai parduota daugiau nei dvigubai.

Tarp nacionalinių Europos rinkų Portugalija susišlavė visus laurus – čia užfiksuotas rekordinis 80 proc. augimas, Italijoje – 53 proc., Airijoje – 35 proc. šuolis. Pirmavo kompaktiškas „Mazda3“ ir flagmanas „Mazda6“. Išaugęs transporto priemonių asortimentas pardavimą didino ir Belgijoje – čia „Mazda“ automobilių nupirkta 26 proc. daugiau negu užpernai. Čekijoje, Suomijoje, Prancūzijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovėnijoje, Ispanijoje ir Švedijoje pardavimas pakilo apie 20 proc., Vokietijoje – 9 proc., Jungtinėje Karalystėje – 2,4 proc.
"Mazda6"

Bendra Baltijos šalių automobilių rinka augo 14 proc., tuo tarpu „Mazda“ pardavimas šiose šalyse pakilo net 52 proc. Daugiausiai parduota „Mazda CX-3“. Šio modelio pernai nupirkta 270 proc. daugiau negu 2015 metais. Antroje vietoje – „Mazda 6“, trečioje „CX-5“.

Lietuvoje situacija panaši – pernai „Mazda“ automobilių mūsų šalyje nupirkta net 54 proc. daugiau (255 vnt.) negu 2015-aisiais. Vienvaldis lyderis – kompaktiškas miesto visureigis „Mazda CX-3“, kurio nupirkta 146 vnt.

„Miesto krosoveriai visame pasaulyje užkariauja automobilių pirkėjų širdis, ir Lietuva – ne išimtis“, – sakė Justė Šataitė, „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė.
"Mazda CX-5"

Anot J. Šataitės, „Mazda“ savo gerbėjams ir šiemet žada keletą staigmenų – vasario mėnesį Lietuvoje pasirodys atnaujinta „Mazda3“, balandį – atnaujinta „Mazda2“, o vasarą – visiškai naujas „CX-5“ bei atnaujintas „CX-3“. Atnaujinta „Mazda6“ Lietuvoje pristatyta pernai lapkritį.

Dauguma naujų modelių ir atnaujinimų bus susieta su „G-Vectoring Control“ (GVC) – originalia „Mazda“ sukurta sistema. GVC yra dalis „SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS“ technologijos, padedančios sujungti transmisiją, variklį, važiuoklę, vairo mechanizmą ir vairuotoją į vieną darniai veikiančią sistemą. Šia technologija „Mazda“ stiprina taip vadinamo Jinba-Ittai (raitelis ir arklys kaip vienas kūnas) vairavimo pojūtį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)