Įmonė neseniai užsiminė, kad investicijos į Sanderlando gamyklą gali būti sumažintos, jei paaiškės, kad „Brexit“ mažina jos konkurencingumą. Sanderlando mieste įkurta „Nissan“ automobilių gamykla yra didžiausia Britanijoje, joje dirba beveik 7 tūkst. žmonių. Praėjusiais metais ji pagamino 475 tūkst. transporto priemonių, kurių 80 proc. buvo eksportuota.

Praėjusią savaitę „Nissan“ vyriausiasis vadovas Carlosas Ghosnas buvo susitikęs su Britanijos Ministre Pirmininke Theresa May Dauningo gatvėje. Grįžęs į pagrindinį „Nissan“ biurą Jokohamos mieste Japonijoje, interviu metu žurnalistams jis sakė: „Mes neprašome [Britanijos vyriausybės] jokių lengvatų, bet nenorime prarasti konkurencingumo, kad ir kaip pakryptų diskusijos“.

Anot C. Ghosno, jis buvo patikintas, kad Britanijos vyriausybė elgsis „ypač atsargiai“, kad išlaikytų Sanderlando gamyklos konkurencingumą. „Sulaukęs šito pažado (...) ramiau žvelgiu į Sanderlando gamyklos ateitį“, pridūrė vadovas.

Naujo „Qashqai“ modelio gamyba turėtų prasidėti 2018 arba 2019 m., todėl netrukus ateis laikas, kai „Nissan“ teks apsispręsti, kur gaminti naujos kartos modelį.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)