Automobilyje montuojami benzininiai 1,2 (trijų cilindrų) ir 1,6 (keturių cilindrų) litro darbinio tūrio varikliai su turbinomis, pasiekiantys atitinkamai 130 ir 165 AG galią. Taip pat bus galima rinktis 1,6 arba 2 litrų tūrio dyzelines jėgaines, kurių galia, priklausomai nuo variacijos, sieks 100-120 pirmojo variklio atveju arba atitinkamai 150-180 AG antrojo.

Motorai bus derinami su mechaninėmis arba automatinėmis šešių laipsnių pavarų dėžėmis.

„Peugeot 3008“ ilgis – 4447 mm, plotis – 1906 mm sulenktais veidrodėliais, aukštis – 1624 mm, o atstumas tarp ašių – 2675 mm. Visureigio prošvaisa siekia 219 mm.

Salone naujame modelyje rasime antrosios kartos „i-Cockpit“ interjerą. Už papildomą mokestį bus galima įsigyti 12,3 colio skersmens skaitmeninį prietaisų skydelį bei 8 colių įstrižainės jautrų lietimui multimedijos ekraną.

Įrangos sąraše galima aptikti 3D navigaciją, garso sistemą „FOCAL“, multimedijoje įdiegtas „MirrorLink“ ir „Apple CarPlay“ junglumo programėles, bevielę mobilių telefonų krovimo funkciją, adaptyvią greičio palaikymo, avarinio stabdymo, aklųjų zonų stebėjimo, kelių eismo ženklų atpažinimo sistemas, parkavimo pagalbininką, 360 laipsnių kamerų vaizdą ir kitą komforto bei saugumo įrangą.

Miesto visureigis bus surenkamas gamykloje Prancūzijos mieste Sošo, prekyba juo startuoja jau dabar, o kaina Lietuvoje prasideda nuo 19 tūkst. 864 eurų. Prabangiausios versijos, turinčios „BlueHDi“ 180 AG dyzelinį variklį ir 6 pavarų automatinę greičių dėžę, kaina startuos jau nuo 35 tūkst. 795 eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)