Naujasis „Toyota C-HR“ modelis yra 4360 mm ilgio, 1795 mm pločio ir 1555 mm aukščio (hibridinė versija), o jo važiuoklės bazė siekia 2640 mm. Savo išore jis liko ištikimas pirmapradei koncepcijai, kuri pirmą kartą pasirodė 2014 m. Paryžiaus automobilių parodoje ir susilaukė nemenko susidomėjimo.

„Toyota C-HR“, sukomplektuotas su naujausios kartos 122 AG galios hibridine sistema, į aplinką išskiria ypač nedidelį CO2 kiekį – tik 82 g/km. Tai lygių neturintis rodiklis visame segmente, teigia gamintojai. Hibridinis modelis niekuo nenusileidžia ir savo degalų sąnaudomis – jis vidutiniškai suvartoja 3,8 l/100 km.

C-HR taip pat gali būti komplektuojamas su nauju 1,2 l varikliu su turbokompresoriumi, kuris pirmąkart pasirodė „Auris“ modelyje. Šio variklio galia – 116 AG, o maksimalus sukimo momentas – 185 Nm. C-HR automobilio su šiuo galios agregatu išskiriamo CO2 kiekis prasideda nuo 134 g/km, o jo vidutinės degalų sąnaudos – nuo 5,9 l/100 km. Benzininis variklis gali būti komplektuojamas su šešių pavarų mechanine dėže arba nuolatinio kintamojo veikimo transmisija (CVT). Modeliams su CVT siūloma dviejų arba keturių varomųjų ratų sistema.

Salone – į vairuotojo pusę labiau paslinkti visi valdymo jungikliai ir garso sistemos 8 colių jutiklinis ekranas su atnaujintu HMI valdikliu bei 2016 m. laidos „Toyota“ multimedijos ir navigacijos įranga su patobulintomis junglumo paslaugomis.

Į visų versijų standartinės įrangos sąrašą įtrauktas „Toyota Safety Sense“ saugos sistemų paketas. Šį paketą sudaro avarinio stabdymo sistema (su pėsčiųjų fiksavimo funkcija), adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo, nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo su vairo koregavimo funkcija ir automatinė tolimųjų šviesų sistemos, taip pat pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema.

Aukščiausio lygio modeliams bus siūlomos šildomos sėdynės, „Smart Entry“ sistema, tamsinti langai, specialūs sėdynių apmušalai (tarp jų ir su odine apdaila), novatoriška „Toyota“ pagalbinė automobilio statymo sistema (SIPA), 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai ir dviejų atspalvių metalo blizgesio kėbulo apdaila.

Naujasis C-HR gali būti komplektuojamas su specialiai pritaikyta „JBL Premium“ garso sistema, kurią sudaro 8 kanalai, 576 W stereo stiprintuvas ir 9 garsiakalbiai, įskaitant du naujai patentuotus JBL garso bangų kreipiklius, žinomus kaip aukštųjų dažnių garsiakalbiai.

Dėl pritaikytų įvairių vidaus elementų, tokių kaip langai, stoglangis ir apmušalai, taip pat dėl tvirtos kėbulo konstrukcijos aplink kiekvieną garsiakalbį, ženkliai pagerėjo sistemos garso kokybė. Sistema nuo pat projekto pradžios buvo kuriama glaudžiai bendradarbiaujant JBL ir „Toyota“ kompanijų inžinieriams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (39)