Pagal NEDC metodiką, amerikietiškojo „Chevrolet Bolt“ giminaitis „Opel Ampera-e“ galės nuvažiuoti 500 kilometrų atstumą. Tokiu būdu, nedidelei šeimai skirtas automobilis staiga įšoks į „Tesla“ modelių lygą, kitus elektromobilius pranokdamas bent 100 km.

Kompanijos vadovas Karlas Tomas Neumannas teigia, kad tokios naujojo elektromobilio galimybės truktelės pirmyn visą rinką, mat „Ampera-e“ taps įrodymu, jog elektriniais automobiliais galima naudotis lygiai taip pat, kaip jų „broliais“ su vidaus degimo varikliais.

Elektrinio „Ampera-e“ variklio galia siekia 204 AG, o maksimalus sukimo momentas – 360 Nm. Suprantama, tokie parametrai užtikrina kompaktiškam automobiliui nebūdingą dinamiką, kurią „Opel“ atstovai lygina su sportiškųjų „Opel OPC“ modelių galimybėmis. Pavyzdžiui, nuo 80 iki 120 km/val. greitkelyje preliminariais duomenimis jis gali pagreitėti per 4,5 sek.

Kaip ir kituose elektromobiliuose, grindyse sumontuotos baterijos užtikrina geresnę salono erdvę. „Ampera-e“ komplektuojama naujausios kartos „IntelliLink“ informacijos ir pramogų sistema bei „OnStar“ paslaugų asistentas. Priklausomai nuo prieinamumo, vienu metu prie Wi-Fi praeigos taško automobilyje bus galima prijungti iki 7 įrenginių.

Su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ suderinama „IntelliLink“ sistema suteiks galimybę naudotis išmanaus telefono funkcijomis, todėl visi keleiviai turės galimybę klausytis savo mėgstamos muzikos, atsisiųsti pageidaujamą filmą ir pan.

Tiksli šio modelio debiuto data dar neatskleista, tačiau amerikietiškoji „Chevrolet Bolt“ versija turėtų debiutuoti rudens pabaigoje.

Be pagrindinės naujienos „Opel“ stende Paryžiuje galima išvysti atnaujintą „Mokka X“ krosoverį, kabrioleto modifikaciją „Opel Cascada Supreme“ bei modernizuotą „Opel Zafira“.