Iš pradžių automobiliai bus siūlomi su moderniais 0,9 litro darbinio tūrio benzininiais trijų cilindrų varikliais su turbina bei 1.5 litro dyzeliniais motorais. Abu jie generuos 90 AG galią. Vėliau rinkose pasirodys numanomai pigesnė versija su 1 litro atmosferiniu varikliu, išvystysiančiu 73 AG.

„Nissan Micra“ bus gaminama Prancūzijoje, toje pačioje gamykloje, kur surenkama ir „Renault Clio“, tačiau, kaip teigia Japonijos gamintojo atstovai, šie du automobiliai neturės beveik nieko bendra. Penktos kartos „Micra“ sukurta ant naujos „Nissan“ platformos, kuri bus skirta subkompaktiškiems kompanijos modeliams gaminti. Beje, pokalbio metu prekės ženklo vadovė mūsų regionui teigė, kad japonai nesirengia kurti specifinių šio automobilio versijų – pavyzdžiui dabar vis populiaresnėmis tampančių padidinto pravažumo modifikacijų.

Naujasis automobilis pastebimai išaugo ir tapo žemesnis bei erdvesnis. Dabar „Micra“ yra net 3995 mm ilgio arba 170 mm ilgesnė už pirmtakę bei 1452 mm aukščio arba net 69 mm žemesnė. Hečbeko plotis – 1742 mm (70 mm daugiau arba daugiausiai klasėje), o atstumas tarp ašių – 2525 mm (išaugo 75 mm).

Šie skaičiai ir smarkiai atnaujinto eksterjero azartiškos, kampuotabriaunės linijos aiškiai signalizuoja „Nissan“ inžinierių užmačias – naująją „Micra“ norėta paversti gerokai sportiškesniu ir lengviau valdomo automobilio įspūdį kuriančia mašina.

O pristatymo metu kalbėjęs aljanso „Renault-Nissan“ vadovas Carlosas Ghosnas pareiškė, kad naujoji „Micra“ atskleidžia gamintojų viltis stipriai konkuruoti B segmente.

Akivaizdu, kad Vakarų Europoje daugybės jaunimo simpatijų susilaukiančiame segmente „Micra“ galės jaustis geriau, mat dizaineriai nepabijojo drąsesnių ir individualesnių pasirinkimų. Pavyzdžiui, galiniame statramstyje paslėptos galinių durelių rankenėlės, o pailginta stogo linija, kurią sudaro aptakas, pagerina automobilio aerodinamiką ir estetiką.

Be naujoviškos išvaizdos japonai pasiūlys 10 ryškesnių dažymo pasirinkimų, o papildomos išorės ir vidaus individualizavimo parinktys leis sukurti 125 skirtingus dizaino variantus.

Pranešime žiniasklaidai „Nissan“ taip pat pažymėjo, kad daug dėmesio skyrė vairuotojo komfortui pažeminus vairavimo padėtį ir dėl platesnių sėdynių reguliavimo galimybių bei visiškai reguliuojamo vairo kampo ir aukščio, o taip pat ir optimalių pedalų ir pavarų svirties padėčių.

„Nissan“ siūlys daug pažangių saugumo funkcijų, prieinamų visose komplektacijose. Pirmą kartą segmente bus panaudota išvažiavimo iš eismo juostos prevencijos sistema, paprastai naudojama didesniuose automobiliuose.
"Nissan Micra" interjeras

Išmanus avarinis stabdymas su pėsčiųjų atpažinimu pirmą kartą bus naudojamas „Nissan“ automobiliuose Europoje, kartu su išmania aplinkinio vaizdo sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema, automatinėmis ilgosiomis–trumposiomis šviesomis ir aklosios matymo zonos stebėjimo bei įspėjimo sistema. Centrinėje konsolėje bus sumontuotas 7 colių skersmens spalvotas centrinis multimedijos ekranas, o sistema turės „Apple CarPlay“ funkcionalumą.

Naujoje „Micra“ taip pat bus siūloma aktyvios važiuoklės kontrolės bei automobilio trajektorijos kontrolės sistemos, pagerinsiančios važiavimo komfortą bei saugumą, taip pat – nauja elektrinio vairo stiprintuvo sistema, kuri, gamintojo teigimu, bus reaktyvesnė.

Lietuvoje penktos kartos „Nissan Micra“ pasirodys kitų metų gegužę.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)