Kaip skelbiama pranešime žiniasklaidai, „Duster“ pirmą kartą pasiūlytas su dviejų sankabų automatine EDC transmisija.

Dizaino pakeitimai įkūnija naująjį, išraiškingesnį ir dar modernesnį „Dacia“ priekinių žibintų šviesų simbolį. Priekiniai LED dienos žibintai suformuoja keturių sujungtų stačiakampių siluetą. Galinių žibintų šviesos simbolis taip pat sudaro keturių švytinčių kvadratų atvaizdą.

Naujieji „Logan“, „Logan MCV“ ir „Sandero“ dalijasi nauju, modernesnio dizaino priekiniu buferiu ir dekoratyvines radiatoriaus groteles puošiančia chromo apdaila. Šie dizaino pakeitimai itin gerai pastebimi naujajame „Sandero Stepway“, kurio priekinės dalies bruožai primena „Duster“.

Galinėje automobilio dalyje į akis krinta chromuotas išmetimo vamzdžio antgalis. Ir pagaliau – buvo atnaujinti visos gamos ratlankiai ir dekoratyviniai ratų gaubtai (priklausomai nuo modelių ir versijų).

Naujųjų modelių salonai taip pat buvo atnaujinti, įskaitant labiau elegantišką ir šiuolaikišką, matinio chromo apdailą, panaudotą apdailos juostelėms ir ventiliacijos angoms bei centrinio salono skydui papuošti. Naujo, keturių stipinų vairo rato centre yra garso signalo mygtukas ir „Dacia“ logotipas. Aukšto lygio versijose vairo ratas yra su išskirtine „Soft Feel“ apdaila, kuri yra ilgaamžė ir malonesnė liesti.

Naujojo „Sandero Stepway“ salono slenksčiai dabar papuošti chromo juostomis. Visi gamos modeliai dabar su naujomis salono apdailos medžiagomis.

Naujieji „Logan“, „Logan MCV“, „Sandero“ ir „Sandero Stepway“ siūlomi su pagalbinėmis vairavimo sistemomis, kurios vairavimą padaro lengvesnį. Manevravimą supaprastina atbulinės eigos kamera (priklausomai nuo versijos) ir pagalbinė pajudėjimo į įkalnę sistema.

Atsižvelgiant į klientų prašymus, „Dacia“ priekinių ir galinių langų valdymo mygtukai perkelti į dureles.

Vairuotojo ir keleivių patogumui įrengta speciali vieta telefonui, o smulkiems daiktams laikyti skirta dėtuvė konsolės šone. Galinėje naujosios centrinės konsolės dalyje dabar yra butelių laikikliai ir 12 voltų elektros lizdas, kuris leidžia gale sėdintiems keleiviams įkrauti savo mobiliuosius įrenginius.

Nuo pristatymo siūlomi septyni skirtingi varikliai, įskaitant naują, „Euro 6“ standartą atitinkantį „SCe 75“. Šiame trijų cilindrų, 1 litro tūrio variklyje pritaikytos „Renault“ technologijos, dėl kurių CO2 tarša ir degalų sąnaudos sumažėjo beveik 10 proc.

Pirmą kartą „Duster“ pasiūlyta su šešių laipsnių automatine, dviejų sankabų EDC transmisija, kuri automatinės transmisijos komfortą ir tolygumą suderina su mechaninei transmisijai prilygstančia degalų ekonomija ir nedidele CO2 tarša.

EDC siūlomas kartu su pajudėjimo į įkalne pagalbine sistema. Automobiliui pajudant įkalnėje, EDC valdymo blokas kuriam laikui įjungia stovėjimo stabdį, leidžiant vairuotojui paspausti akceleratorių ir išvengiant automobilio judėjimo atgal. EDC transmisija montuojama į 4x2 „Duster“ versijas su „dCi 110 S&S“ varikliu.

Nuo markės atnaujinimo 2004 metais, „Dacia“ pardavė per keturis milijonus automobilių – daugiausiai Europoje ir Viduržemio jūros regione. Pardavusi per 391 tūkst. automobilių ir prekybos rezultatus pagerinusi 7,3 procento, 2016 metų rugpjūtį „Dacia“ pasiekė naujus prekybos rekordus. Jos užimama rinkos dalis Europoje padidėjo 0,1 procento (iki 2,5 proc.), Eurazijoje – taip pat 0,1 proc. (iki 7,9 proc.), o Magrebo šalyse padidėjo 1,7 procento (iki 17,8 proc.).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)