Čia 19 šalių gamintojai pristatys 230 markių automobilius, tarp kurių bus net 140 pačių įvairiausių atnaujinimų. Parodos organizatoriai teigia, kad tai net trečdaliu daugiau nei 2014 metais vykusioje mugėje (Paryžiaus autošou vyksta kas dvejus metus, pakaitomis su Frankfurto).

Ketvirtadienio rytą bene didžiausio anšlago susilaukė „Volkswagen“ stendas, kuriame Vokietijos pramonės milžinė pagaliau parodė ilgai anonsuotą savo koncepcinį modelį „I.D.“, kurį vadina „svarbiu žingsniu elektromobilių pasaulyje“. Iš ties, futuristiškai atrodantis kompaktiškas automobilis žurnalistus traukė it medus – padaryti jo nuotrauką, kurioje nebūtų pašalinių žmonių, reikalauja akrobatinių sugebėjimų arba galimybės visą dieną skirti tik šiam modeliui.

„Volkswagen“ atstovai neslepia, kad šis elektromobilis atspindi kompanijos ateities strategiją, jos vystomų elektromobilių indentitetą (apie tai kalba ir modelio pavadinimas) bei vadinamas inovacijų ambasadoriumi. Anot gamintojų, šis modelis į gatves iš prekybos salonų turėtų išriedėti 2020 metais ir duos startą visai kartai naujų, inovatyvių elektromobilių.

„2020-aisiais metais mes pristatysime visą šeimą elektrinių automobilių. Visi jie bus sukurti naudojant naują platformą, kuri pagaminta specialiai elektromobiliams, ne modeliams su vidaus degimo varikliais ar hibridams. „I.D.“ šiuo metu reprezentuoja šią naują visiškai elektrinių automobilių erą“, - žiniasklaidai paskelbtame pristatyme kalbėjo „Volkswagen“ markės valdybos pirmininkas Herbertas Diessas.

„I.D.“ elektromobilis sukurtas naudojant „Volkswagen“ koncerno naująją elektromobilių modulinę platformą MEB. Kompaktiškajame modelyje bus sumontuotas 170 AG galios elektrinis variklis ir baterijų blokas, kurie leis viena įkrova, kaip žadama, nuvažiuoti net iki 600 kilometrų (minimaliai – 400 kilometrų). Dabar tai atrodo išties įspūdingi skaičiai, bet, žinoma, reikėtų nepamiršti, kad tai bus 2020-ais metais, o konkurentai irgi nesnaudžia.

„I.D.“ savo parametrais yra šiek tiek mažesnis už „Golf“, tačiau pranoksta jį salono erdve ir stebina naujoviška ergonomika. Erdvumą užtikrina modelio architektūros sprendimai – elektrinis motoras montuojamas ant galinės ašies, o baterijos slepiasi grindyse, todėl atsiranda daugiau laisvės manevruoti interjeru.

Automobilis neturės tradicinio raktelio – vietoje jo bus naudojama mobilioji programėlė telefone. Ateityje „Volkswagen“ vairuotojai gaus asmeninį taip vadinamą ID kodą, kuris leis personalizuoti kone visus automobilio parametrus (mėgstamas temperatūras, radijo stotis, sėdynės padėtį, kalendoriaus įrašus ir kitą). Be to, bus galima rinktis galybę išmanių autonominio vairavimo pagalbininkų.

„Volkswagen“ žada, kad prekyboje pasirodęs šis modelis kainuos tiek pat, kiek ir atitinkamos galios „Golf“. Kalbant apie pastąrajį, „Volkswagen“ stende galima išvysti visas „Golf“ modelio elektrifikuotas versijas, tarp jų – ir šį lapkritį debiutuosiantis „e-Golf“ elektromobilis, kuris viena įkrova galės įveikti iki 300 km atstumą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (24)