Naujausia šeimyniško universalo versija praturtinta sustiprintas bamperiais ir plastikine kėbulo dugno apsauga. Jau standartinėje įrangoje montuojama pneumatinė pakaba „Air Body Control“, leidžianti keisti automobilio prošvaisą nuo 121 iki 156 milimetrų. Tiesa, aukščiausiai pakeltas šis mersedesas gali važiuoti ne didesniu nei 35 km/val. greičiu.

Specialiai „All-Terrain“ versijai kompanijos inžinieriai kitaip sureguliavo visų varomų ratų „4Matic“ pavarą, o važiavimo režimų nustatymo sistemoje „Dynamic Select“ atsirado penktoji parinktis, skirta bekelei.

Nuo paprasto universalo naujoji modifikacija taip pat skirsis naujo dizaino 19 arba 20 colių skersmens ratlankiais su specialiomis padangomis. Be to automobilyje bus sumontuoti sportiški pedalai iš nerūdijančio plieno, patiesti specialūs kilimėliai, salone bus daugiau aliuminio apdailos elementų. Visa kita įranga viduje – iš tradicinio „E klasės“ modelio interjero.

Iš pradžių „Mercedes-Benz E-Class All-Terrain“ modelis bus siūlomas tik su 2 litrų darbinio tūrio turbodyzeliniu varikliu, kuris išvystys maksimalią 194 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Su juo bus derinama 9 laipsnių automatinė „9G-Tronic“ pavarų dėžė. Vidutinės deklaruojamos degalų sąnaudos – 5,1 litro šimtui kilometrų.

Taip sukomplektuotas universalas nuo 0 iki 100 km/val. greičio galės įsibėgėti per 8 sekundes, o maksimalus jo greitis sieks 232 km/val.

Vėliau variklių gretas papildys 3 litrų 6 cilindrų dyzelis su ta pačia pavarų dėže.

Europoje prekyba naująja „E klasės“ universalo versija turėtų prasidėti kitų metų pradžioje. Kol kas dar nėra aiški tiksli šio modelio kaina, tačiau „Premium“ segmente šis mersedesas startuodamas konkurentų turės nedaug: kątik pristatytą „Volvo V90 Cross Country“ (kurio prošvaisa – 210 mm) bei „Audi A6 Allroad“.