Skambų titulą Italijos gamintojų pasididžiavimas pirmą sykį užsitarnavo dar praeitą rudenį, kai šis sedanas su 510 AG ir 600 Nm generuojančiu 2.9 litro V6 varikliu su dviem turbinom ir šešių laipsnių mechanine pavarų dėže vieną Niurburgringo ratą nuvažiavo per 7 min. 39 sek.

Tačiau „Giulia“ titulą prarado liepą, kai jos rezultatą sekunde pagerino naujoji „Porsche Panamera Turbo“. Vis dėlto vokiečių pasiekimas „išgyveno“ vos keletą mėnesių ir šį sportiškų automobilių kūrėjų mėgstamą vardą vėl paveržė greitasis „Alfa Romeo“ sedanas.

Tiesa, šį kartą rekordo siekę žurnalistai pasitelkė kitą „Giulia“ versiją, kurioje sumontuota 8 pavarų automatinė kompanijos ZF transmisija. Šis „automatas“ sugeba pavaras keisti per 150 milisekundžių arba, kaip pažymima, „gerokai greičiau, nei rankiniu būdu tai atlieka geriausi pasaulio vairuotojai“.

Šį kartą rekordo prie automobilio vairo siekė „Alfa Romeo“ gamyklos pilotas-bandytojas Fabio Francia. Važiavimo metu didžiausias jo pasiektas greitis siekė 284 km/val. „Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde“ gali važiuoti maksimaliu 307 km/val. greičiu, o iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,9 sek.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)