Griežtų išmetalų reguliavimo priemonių buvo imtasi po pernykščio skandalo, kilusio dėl Vokietijos automobilių gamintojo „Volkswagen“ dyzelinių variklių rodmenų klastojimo.

Reuters“ pranešta žinia apie „Renault“ svarstomą sprendimą oficialiai gamintojo kol kas neskelbiama.

Vadovaujančias pareigas „Renault“ einantis Thierry Bollore paaiškino, kad dėl griežtesnių išmetalų standartų ir taikomų testavimo metodų tęsti dyzelinių variklių gamybą tiesiog neapsimoka.

Liepos mėnesį vykusiame „Renault“ vadovų susitikime jis pasakė, kad mažiausiuose įmonės gaminamuose modeliuose, pavyzdžiui „Twingo“, dyzelinių variklių buvo atsisakyta dar iki garsiojo „Volkswagen“ skandalo.

Labai tikėtina, kad iki 2020-ųjų metų, kai jau galios griežtesni ES išmetalams taikomi standartai, dyzelinių variklių nebus montuojama ir į didesnius „Renault“ markės modelius – „Clio“ bei „Megane“.

Daugiau nei 60 proc. iš 1,6 mln. pernai Europoje parduotų „Renault“ automobilių buvo su dyzeliniais varikliais.