Tokie rodikliai byloja apie 8 proc. naudotų automobilių pardavimo kilimą palyginus su pirmuoju 2015-ųjų pusmečiu. Tai yra pirmas kartas, kai tokių automobilių pardavimas viršijo keturių milijonų ribą.

Kaip tirtina motorinių transporto priemonių gamintojų ir prekeivių asociacijos (SMMT) atstovai, toks pardavimo šuolis liudija apie intensyvesnį naujų automobilių pirkimą per pastaruosius metus.

SMMT generalinis direktorius Mike‘as Hawesas sako: „JK naudotų automobilių rinka yra kaip niekad stabili. Šis proveržis atspindi naujų automobilių pardavimą per keletą praėjusių metų, bet brangių pirkinių įsigijimą ateityje lems finansinis vartotojų ir įmonių stabilumas.“

Automobilių pardavimas visada laikomas ekonominio klestėjimo ir geresnių gyventojų finansinių galimybių rodikliu. Per pusmetį išaugęs naudotų automobilių poreikis gerokai viršijo ekonomikos pažangą arba žmonių pajamas. Be to, jis buvo 3 proc. didesnis nei naujų automobilių pardavimas.

Kaip rodo duomenys, per pirmuosius penkerius metus nuo ekonominę recesiją sukėlusios 2008-ųjų metų finansinės krizės naudotų automobilių pardavimo rodikliai ženkliai nukrito ir tokie išliko.

Vienu etapu vyriausybė turėjo pritaikyti tam tikrą utilizavimo schemą, siekdama paskatinti gyventojus pirkti naujus automobilius ir užkirsti kelią galimam pramonės sukrėtimui. Kadangi naujų automobilių pardavimas akivaizdžiai išaugo ir 2015-aisiais viršijo ligtolinius rekordus, per trejetą pastarųjų metų pagerėjo ir naudotų automobilių pardavimo rezultatai.

SMMT duomenimis, dažniausiai perkami 1–3 metų senumo B segmento („Ford Fiesta“, „Opel Corsa“ ir pan.) ir nedideli šeimos automobiliai.