Keturviečio (2+2) kupė automobilio ilgis – net 5,7 metro. Ypatingai prabangių automobilių „Maybach“ gamoje tai bus antrasis kėbulo tipas po dabar gaminamų limuzinų. Jis taip pat demonstruos kompanijos modernesnį požiūrį ir didesnio stilingumo paieškas. Teigiama, kad automobilio dizaineriams buvo suteikta visiška laisvė fantazijai, tad „Mercedes-Maybach 6“ aki glosto ne tik kėbulo linijomis, bet ir monstriškais 24 colių skersmens ratlankiais. O tikroji ateitis slypi viduje.

Įspūdingą automobilį į priekį varo keturių sinchroniškų elektros variklių galia. Kiekvienas iš jų varo atskirą ratą. Kartu su 80 kWh baterijų bloku grindyse bendra sistemos galia siekia apie 750 AG. Tai suteikia galimybes milžiniškam automobiliui iki 100 km/val. greičio įsibėgėti per mažiau nei keturias sekundes. Elektronikos ribojamas maksimalus greitis siekia 250 km/val.

Teigiama, kad elektrinis „Mercedes Maybach 6“ viena įkrova gali nuvažiuoti apie 500 kilometrų. Žinoma, nereikėtų užsimiršti, kad kol kas tai prototipinis modelis.

Dar viena svarbi detalė – Vokietijos kompanija teigia, jog naudojant 350 kWh įkrovos stotelę prabangus elektromobilis jau per 5 minutes gali būti įkrautas tiek, kiek pakaktų šimtui kilometrų įveikti. Be to, jis turės galimybę krautis kitokiais būdais, pavyzdžiui – belaide sistema, naudojant elektromagnetinę indukciją.

Akį traukia ne vien automobilio išorė ar techninės galimybės, bet ir jo salonas. Čia dizaineriai taip pat „pasiautėjo“, sukurdami futuristišką sėdynių, prietaisų panelės ir durelių vaizdą, lyg suktumei 360 laipsnių kamerą.

Nenutolstant nuo šios markės šaknų, interjere panaudota nemažai medžio (daugiausiai – guobos) apdailos elementų, ypač grindyse. Futuristišką jausmą papildo įvairūs holografiniai displėjai, rodantys pagrindinius parametrus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (135)