Senato komitetui buvo paaiškinta, kad nelaimė įvyko nesuveikus susidūrimo su kliūtimi priekyje sistemai – ši funkcija turi aktyvuoti stabdžius, kai aptinkamas neišvengiamas pavojus priešais, o vairuotojas nereaguoja į perspėjimo signalą.

Kaip pabrėžia „The New York Times“, kol kas neaišku, kaip ir kodėl „Tesla“ atskyrė „Autopilot“ technologiją nuo automatizuotos vairo ir juostos kontrolės sistemos. „Tesla“ atstovai su žurnalistais šiuo klausimu bendrauti nepanoro.

Dabar svarbiausias klausimas, kodėl laiku nebuvo aktyvuota automatinė avarinio stabdymo sistema. Kaip jau buvo aiškinta anksčiau, yra tikimybė, kad automobilyje įmontuota kamera nepastebėjo kliūties – tai buvo balta priekaba, o tuo metu ryškiai švietė saulė.

„Tesla Motors“ kritikai negaili piktų žodžių gamintojui dėl sprendimo nenaudoti LIDAR technologijos, kuri turėtų padėti savarankiško vairavimo sistemai atpažinti riziką kelyje. Pabrėžiama, kad, naudojant LIDAR technologiją, saulės šviesa nebūtų sutrukdžiusi atpažinti kliūties.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (38)