„Nissan Leaf“ su pilnai įkrautomis baterijomis, priklausomai nuo oro sąlygų ir vairuotojo sugebėjimų, gali įveikti net iki 250 kilometrų.

Kaip ir kitų „Spark“ elektromobilių naudotojai, „Nissan Leaf“ vairuotojai galės važiuoti autobusams skirtomis juostomis ir bus atleisti nuo mokesčio už stovėjimą sostinėje rinkliavos.

Iš bendro automobilių srauto naujuosius „Nissan Leaf“ išskirs ir minėtas privilegijas jiems užtikrins nuo liepos išduodami specialūs registracijos numeriai su raidėmis „EV“ priekyje.

„Spark“ sistemoje šiuo metu yra keli tūkstančiai registruotų vartotojų, besinaudojančių elektromobiliams teikiamais privalumais.

„Nissan Leaf“ yra populiariausias elektromobilis istorijoje: visame pasaulyje nuo jų gamybos pradžios 2010-aisiais šių elektromobilių parduota daugiau kaip 241 tūkstantis.

Ekologiški yra ne tik patys elektromobiliai, bet ir jų gamybos būdas. Europos rinkai tiekiami „Nissan Leaf“ yra surenkami gamykloje, kuriai elektrą tiekia saulės ir vėjo jėgainės.

„Nissan Leaf“ elektromobilio nuomos kainos „Spark“ naudotojams – 0,20 euro už 1 minutę (kaina už pirmąsias 15 minučių – 3 eruai) ir 45 eurai už parą darbo dienomis bei 35 eurai savaitgaliais ir šventinėmis dienomis.

Anot „Spark“ valdančios bendrovės „Ride Share“ vadovo Nerijaus Dagilio, iki šių metų pabaigos planuojama elektromobilių skaičių padidinti iki 50 bei auginti įkrovimo stotelių skaičių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)