O būtent – auginančios mažus vaikus jaunos mamos, amžių sandūroje gimusi ir augusi psichologų skambiai įvardijama Y karta (angl. Millennials) ir užsienio žiniasklaidos „kvintastiškomis“ pramintos moterys – žavios, aktyvios ir savimi pasitikinčios 50-metės.

„Ford Motor Company“ apklausoje sudalyvavo 5000 respondentų iš Prancūzijos, Vokietijos, Italijos, Ispanijos bei Jungtinės Karalystės. Visi jie neseniai įsigijo ar ketina įsigyti automobilį per artimiausius 12 mėnesių.

Remiantis apklausa, kas trečia šiuolaikiška jauna mama svarsto galimybę, perkant kitą automobilį, įsigyti būtent visureigį, kas ketvirta svarstančiųjų yra Y kartos atstovė, o kas penkta – „kvintastiška“ moteris.

SUV automobilių pardavimai Europoje per pastarąjį dešimtmetį iš nišinių išaugo į vieną svarbiausių automobilių pardavimo krypčių“, – sako Roelantas de Waardas, „Ford of Europe“ Rinkodaros, pardavimų ir aptarnavimo viceprezidentas. „Tie, kas prognozuoja visureigių rinkos susitraukimą, labai klysta, nes pastarieji automobiliai patinka labai įvairialypei auditorijai – tiek įvairaus amžiaus vyrams, tiek įvairaus amžiaus moterims.“

Tyrimas atskleidė, kad per paskutiniuosius penkerius metus visuomenėje labai pasikeitė visureigio suvokimas. 82 proc. apklaustųjų teigė, kad SUV automobilis nebėra prabangi transporto priemonė – visureigiai dabar suvokiami kaip ekonomiška ir draugiška aplinkai transporto priemonė. Beveik visi respondentai pripažino, kad visureigių pasirinkimo paletė yra labai gausi.

Jei 2005 m. visureigių pardavimai Europoje sudarė vos 6 proc. visų automobilių pardavimų „pyrago“, tai 2015 m. šis „pyrago“ gabalas užaugo iki 22 proc. Analitikai prognozuoja, kad iki 2020 m. visureigių pardavimai sudarys 27 proc. visų parduotų automobilių.

„Ford“ vartotojų tyrimo duomenys rodo, kad visų pripažintos visureigių stipriosios savybės tampa labai svarbiomis renkantis naują transporto priemonę. 82 proc. apklaustųjų teigia, kad jų šeimai labai svarbus yra saugumas, 52 proc. respondentų šią savybę priskiria būtent visureigiams. Be to, 78 proc. apklausos dalyvių nurodo, jog nori komfortiškai jaustis vairuojant blogomis oro sąlygomis, 57 proc. šią ypatybę suteikia SUV automobiliams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)