Visureigis ne kartą pastebėtas testuojamas Vokietijos keliuose, o jo koncepcinę versiją išvydome pavasarį Ženevos parodoje. Praėjusią savaitę daugiau detalių apie „Kodiaq“ mus pasiekė iš pačio gamintojo.

Paaiškėjo, kad visureigis bus tik šiek tiek mažesnis nei „Volkswagen Touareg“ – jo ilgis sieks 4,7 metro. Tačiau „Škoda“ modelis naudos kitą „Volkswagen“ grupės modelių architektūrą – žymiąją MQB platformą, ant kurios dabar kuriami „Volkswagen“, „Audi“, „Seat“ mažieji visureigiai ir kiti vidutinio arba kompaktinio dydžio automobiliai.

Tad „Kodiaq“ bus tikrai priekiniais ratais varomas automobilis, kuris visų ratų pavaros versijoje turės galimybę paskirstyti dalį traukos galiniai ašiai.

Potencialiems pirkėjams bus pasiūlytos versijos su trimis benzininiais varikliais (1.4 litro TFSI 125 AG arba 150 AG bei 2 litrų TSI 180 AG) ir dviem dyzelinėm jegainėm (2 litrų 150 arba 190 AG) su mechaninėmis šešių laipsnių arba automatinėmis dviejų sankabų DSG pavarų dėžėmis.

Tikinama, kad kėbule bus panaudota daug lengvesnių medžiagų, tad automobilis bus ekonomiškas, tačiau tikslių skaičių „Škoda“ kol kas nepateikė.

Automobilis turėtų būti nekukliai praturtinas šiuolaikiškomis aktyviomis ir pasyviomis saugumo sistemomis, o bagažinės tūris, žadama, pranoks klasės konkurentus.