Naujasis „Santa Fe“ pristatomas su dizaino patobulinimais ir naujomis pažangiomis aktyviosios saugos, komforto bei patogumo funkcijomis. Šis visureigis yra „Hyundai Motor“ ilgiausiai Europai gaminamas modelis, kuris jau tapo vienu iš šios markės simbolių ir užsitarnavo savo reputaciją.

Gamintojo teigimu, atnaujinto visureigio profilis yra sukuriantis sportiško ir šiuolaikiško automobilio įspūdį, atspindintį naujausias „Hyundai“ gamos išvaizdos tendencijas.

Automobilyje įrengta daug naujų aktyviosios saugos ir komforto funkcijų, įskaitant autonominius avarinius stabdžius, sistemą, įspėjančią apie gale važiuojančius automobilius, išmaniąją pastovaus greičio palaikymo sistemą, nematomų zonų aptikimo sistemą, pagalbinę rikiavimosi sistemą ir pagalbinę tolimųjų šviesų sistemą.

Dažnai sustoti ir vėl važiuoti reikalaujančiose eismo sąlygose šio SUV kompiuteris palaiko reikiamą atstumą iki priekyje esančio automobilio. Automobiliui sustojus variklis automatiškai vėl užvedamas, kai sistema aptinka, kad priekyje esantys automobiliai pradeda važiuoti.

Ant automobilio sumontuotos vaizdo kameros stebi eismo juostas žyminčias linijas ir garso bei vaizdo signalu įspėja, jeigu priartėjama prie linijos nerodydamas posūkio signalo.

Manevruoti mažose erdvėse padeda strateginėse vietose sumontuotos kameros, kurios rodo vaizdą aplink automobilį 360 laipsnių kampu (tik modeliuose su automatine pavarų dėže.)

Pasirinkus „Santa Fe“ su aukštesniu įrangos lygiu, jame montuojama aukštos kokybės navigacijos sistema su spalvotu 8 colių TFT jutikliniu ekranu ir 10 garsiakalbių, 630 vatų ir „QuantumLogic Surround“ (QLS) garso sistema.

Pažangi sukibimo posūkiuose valdymo sistema, nukreipdama sukimo momentą į geriausią sukibimą turinčius ratus, pagerina automobilio važiavimą posūkiuose ir padidina saugumą. Jei reikia, sistema pristabdo vidinį galinį ratą. Kartu su elektroninės stabilumo kontrolės sistema (ESC) ji užtikrina judrumą ir stabilumą posūkiuose.

Visureigyje montuojamos stabdymo nuokalnėje valdymo (DBC) ir pagalbinė pajudėjimo įkalnėje (HAC) sistemos. DBC automatiškai sukuria reikiamą slėgį stabdžiuose, kad nusileidimas būtų saugus ir tolygus, o HAC trumpam sulaiko automobilį, kad jis neriedėtų atgal.

Bagažinės durelės atsidaro ir pasikelia automatiškai, kai jutikliai aptinka, kad prie automobilio artėja ir prieina vairuotojas su raktu. Ksenoninių priekinių žibintų šviesos spindulys prisitaiko prie automobilio greičio ir vairo susukimo; taip jie geriau apšviečia važiavimo kryptį posūkiuose.

Lietuvoje automobilis bus siūlomas tik su 2,2 litro darbinio tūrio 200 AG galios dyzeliniu varikliu, kurio vidutinės sąnaudos, gamintojo tvirtinimu, siekia 6,6l/100km. Motoras derinamas su šešių laipsnių automatine pavarų dėže, kuri perduoda galią visiems keturiems varomiems ratams.

Automobilio kaina mūsų šalyje prasideda nuo 39 tūkst. 990 eur.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)