Tai bus šiek tiek didesnis, nei „Giulia“ automobilis, kaip vadinsis, italai kol kas neatskleidžia, nes dar ir patys nėra galutinai apsisprendę, kaip jį pavadinti.

Žinoma, jis turės iš „Giulia“ modelio pasiskolintus variklius, tik su kiek didesne galia. Naujasis sedanas turės automatinę 8 pavarų ir 6 pavarų mechaninę greičių dėžes, o automobilio kaina bus orientuota į „BMW 5“, galbūt vienu ar dviem procentais mažesnė.

Po dvejų metų „Alfa Romeo“ gamoje pasirodys ir „Giulia“ kupė versija. Šiek tiek anksčiau, maždaug po metų dienos šviesą išvys ir „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“. Jis visuomenei oficialiai turėtų būti parodytas dar šių metų gale.

Abu automobiliai konstruojami ant visiškai naujos platformos, kurios konstrukcija numato ir hibridinę pavarą bei visiškai elektrines automobilių versijas. Italai neslepia, kad po 2018 metų jų gamoje turėtų atsirasti labiau elektrifikuotų automobilių.

Kitų metų pabaigoje rinkoje debiutuos naujos kartos „Giulietta“ modelis. Jeigu dabartinis yra varomas priekiniais ratais, spėjama, kad naujasis modelis bus varomas galiniais ir rinkoje konkuruos su pirmos klasės BMW, kuris, beje, tapo varomas priekiniais ratais, todėl vairavimo malonumų ištroškę jaunuoliai gali nusisukti nuo BMW „ Alfa Romeo“ pusėn.

Jeigu šie spėjimai teisingi, „Giulietta“ bus vienintelis kompaktinės klasės modelis, varomas galiniais ratais. To italai siekia sąmoningai, nes „Alfa Romeo“ visais laikais buvo vadinamasis „Driver‘s car“ – vairuotojo automobilis.

„Piko minutės“ transliuojamos pirmadieniais ir trečiadieniais 7.45 val.