Tokiu būdu, anot gamintojų, sukurtas galingiausias serijinės gamybos „Volvo“ Švedijos koncerno istorijoje.

Hibridinę pavarą sudaro vos dviejų litrų darbinio tūrio keturių cilindrų benzininis motoras, kuris su turbina ir elektriniu kompresoriumi pasiekia 334 AG galią, o elektros variklis dar prideda 87 AG.

Toks SUV automobilis 100 km/val. greitį gali pasiekti vos per 5,5 sekundės, o vien elektra nuvažiuoti 43 kilometrus. Teigiama, kad hibridiniame režime šis „Volvo“ šimtui kilometrų įveikti vidutiniškai sunaudoja tik 2,1 litro degalų.

„Tiuningo“ meistrai pagerino reakcijos į akceleratoriaus paspaudimą laiką, o aštuonių laipsnių automatinėje pavarų dėžėje atsirado nauja funkcija, leidžianti išlaikyti pasirinktą pavarą esant aukštoms apsukoms ir šoninėms perkrovoms. Tokiu būdu vairuotojas apsaugomas nuo nepageidaujamo pavarų perjungimo greitai įveikiant suktą posūkį.

„Polestar“ patobulintą „Volvo XC90“ jau galima užsakyti Europoje, vėliau jis bus pasiūlytas ir kitose rinkose.