Trijų cilindrų „EcoBoost“ variklį geriausiu 1,0 litro varikliu išrinko 65 apie automobilius rašantys žurnalistai iš 31 pasaulio šalies. Šiemet tarpusavyje varžėsi 32 konkurentai – tai 19 agregatų daugiau negu 2012 m. konkurse. Teisėjai neatsispyrė mažojo „Ford“ variklio gebėjimui suderinti galią, eksploatacines savybes, ekonomiją ir naujausias technologijas.

2014-aisiais 1,0 litro „EcoBoost“ variklis tapo pirmuoju istorijoje, gavusiu tarptautinio metų variklio apdovanojimą absoliučioje kategorijoje trečią kartą iš eilės.

1,0 litro „EcoBoost“ variklių galia skirtinga – nuo 100 AG, 125 AG ir 140 AG, iki net 180 AG, kuris sumontuotas lenktyniniame „Ford Fiesta R2“, o 140 AG variklis užtikrina didesnį galios darbinio tūrio litrui santykį nei „Bugatti Veyron“.

Absoliučioje įskaitoje geriausiu varikliu pripažintas „Ferrari“ 3,9 l V8 motoras su dvejomis turbinomis, pasiekiantis įspūdingas 669 AG.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)