,

Inovatyvi bekelės įveikimo technologija („Terrain Response“) leidžia šiam automobiliui savo rogėse jaustis ne tik ant asfalto šiltą vasaros pavakarę, bet ir miško keliukuose pažliugusį rudenio rytą.

„Automobilis neįprastas, tačiau jo elegancija ir praktinio pritaikymo galimybės paperka iškart. Ir netiesa, kad Lietuvos automobilių pirkėjas yra stereotipais besivadovaujantis praktikas – jau užsakyti penki „Evoque“ kabrioletai. Net nemačius jų gyvai“, – sakė „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.

Nors mažiausias koncerno visureigis „Evoque“ negimė kabrioletu, automobilių žinovų vertinimu, inžinieriai nuveikė puikų darbą, sukurdami jam minkšto audinio Z formos nusileidžiantį stogą. „Evoque Convertible“ stogas automobilio bagažinėje pasislepia vieno mygtuko paspaudimu, važiuojant iki 48 km/val. greičiu. Konstrukcijoje panaudota penkiasluoksnė poliakrilo medžiaga visiškai izoliuoja triukšmą ir neišleidžia iš salono šilumos.

Po variklio gaubtu galima atrasti visą komplektą lengvasvorių benzininių ir dyzelinių 4 cilindrų turbininių jėgainių. Vienas jų – 2 litrų „Ingenium“ šeimos dyzelinis variklis su 150 AG ar kiek galingesnės – 180 AG versijos. Jų abiejų CO2 emisija – 149 g/km. Kitas – 2 litrų darbinio tūrio 240 AG benzininis agregatas, su 201 g/km CO2 emisija, išvystantis 209 km/val. greitį. Visi jie veikia su 9 laipsnių automatine pavarų dėže.

Visi modeliai aprūpinti priekiniais žibintais su „Xenon“ lempomis, masyviais 20 colių lengvojo lydinio ratlankiais. Interjere – odinė sėdynių apdaila ir nieko nereikalingo. Bagažinėje lieka pakankamai erdvės dviejų žmonių lagaminams, o slidinėjimo sporto mėgėjams inžinieriai įtaisė į saloną atsiveriančią patogią angą, kurią panaudojus, galima vežti slides.

Keturviečiame salone yra daugybė naujausios kartos technologijų, užtikrinančių vairuotojui komfortą bei vairavimo malonumą, tokių kaip palydovinė navigacijos, „Meridian“ erdvinio garso ar „InControl Touch Pro“ sistemos, liečiamas 10,2 colių ekranas.

Automobilis praturtintas adaptyviais žibintais, prisitaikančia pastovaus greičio palaikymo sistema, reaguojančia į šalia esančias mašinas bei kliūtis ir sumažinančia automobilio greitį, asistentu, padedančiu važiuoti automobilių spūstyse, ir panoramine automobilio statymo sistema bei skaidriu („head-up“) projekciniu ekranu.

Ypatingo dėmesio nusipelno „Evoque Convertible“ apsivertimo apsaugos sistema. Pastaroji yra tokia pat kaip įprastinio „Evoque“, 2011-aisiais „Euro NCAP“ saugumo testų metu gavusi penkių žvaigždučių įvertinimą.

Automobilio kaina Lietuvoje prasideda nuo 53 tūkst. 700 eurų.

Ketvirtadienio vakarą kviestinei publikai šis automobilis buvo pristatytas sostinės „Stiklių“ restorane, o nuo penktadienio ryto jau stovi atstovybės salone.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)