Ant šios platformos taip pat gaminami „PSA Peugeot Citroen“ modeliai „Peugeot 308“, „Citroen C4 Picasso“ bei „Peugeot 408“.

Automobilyje montuojami benziniai 1,2 ir 1,6 litro darbinio tūrio varikliai su turbinomis, pasiekiantys atitinkamai 130 ir 165 AG galią. Taip pat bus galima rinktis 1,6 arba 2 litrų tūrio dyzelines jėgaines, kurių galia, priklausomai nuo variacijos, sieks 100-120 pirmojo variklio atveju arba atitinkamai 150-180 AG antrojo.

Motorai bus derinami su mechaninėmis arba automatinėmis šešių laipsnių pavarų dėžėmis.

„Peugeot 3008“ ilgis – 4447 mm, plotis – 1906 mm sulenktais veidrodėliais, aukštis – 1624 mm, o atstumas tarp ašių – 2675 mm. Visureigio prošvaisa sieks 219 mm.

Salone naujame modelyje rasime neseniai anonsuotą antrosios kartos „i-Cockpit“ interjerą. Už papildomą mokestį bus galima įsigyti 12,3 colio skersmens skaitmeninį prietaisų skydelį bei 8 colių įstrižainės jautrų lietimui multimedijos ekraną.

Įrangos sąraše galima aptikti 3D navigaciją, garso sistemą „FOCAL“, multimedijoje įdiegtas „MirrorLink“ ir „Apple CarPlay“ junglumo programėles, bevielę mobilių telefonų krovimo funkciją, adaptyvią greičio palaikymo, avarinio stabdymo, aklųjų zonų stebėjimo, kelių eismo ženklų atpažinimo sistemas, parkavimo pagalbininką, 360 laipsnių kamerų vaizdą ir kitą šiuolaikišką komforto bei saugumo įrangą.

Naujojo „Peugeot 3008“ oficiali premjera numatoma rugsėjo pabaigoje Paryžiuje vyksiančiame tarptautiniame autošou. Miesto visureigis bus surenkamas gamykloje Prancūzijos mieste Sošo, prekyba juo startuos iškart po minimos parodos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)