Naujasis modelis „dalijasi“ tą pačią platformą, kaip ir „Mazda CX-5“. Visureigio ilgis – 4633 mm, plotis – 1840, o aukštis – 1530 mm. Ratų bazė – 2700 mm. Tokiu būdu naujasis modelis yra 78 mm ilgesnis ir 130 mm žemesnis nei CX-5 modelis, o kiti abiejų visureigių parametrai sutampa.

Tačiau CX-4 prošvaisa 14 mm mažesnė ir siekia 196 mm. Bagažinės tūris neįspūdingas – 400 l.

Kol kas modelis bus siūlomas su dviem „SkyActive“ šeimos benzininiais varikliais: 2 litrų darbinio tūrio ir 157 AG galios bei 2,5 litro 191 AG galios. Silpnesnis motoras bus derinamas su mechanine arba automatine šešių pakopų pavarų dėžėmis, o galingesnis siūlomas tik su „automatu“.

Visureigį galima pasirinkti su „i-ACTIV AWD“ pavara, kuri gali įjungti visų keturių varomų ratų režimą. Be to, automobilyje montuojama kinetinės energijos rekuperacijos sistema „i-ELOOP“, kuri kaupia stabdymo metu išskiriamą energiją ir ją panaudoja salono apšvietimui, klimato kontrolės, garso sistemos bei kitos įrangos maitinimui.

Gamintojų teigimu, šis modelis, kaip ir kiti paskutinės kartos „Mazda“ gaminiai, kurtas remiantis dizaino koncepcija KODO. Interjeras taip pat atkartoja kitus modelius, tačiau CX-4 dar ir gavo naują prietaisų įrangą.

Visureigis komplektuojamas su 17 arba 19 colių skersmens ratlankiais, multimedijos sistema „MZD Connect“, projekciniu displėjumi, navigacijos sistema ir kita įranga. Kaip ir pridera naujiems automobiliams, „Mazda CX-4“ bus aprūpinta daugybe saugos sistemų, tokių kaip aklosios zonos stebėjimo, perspėjimo judant atbulomis dėl skersai atvažiuojančių automobilių, automatinio stabdymo ir kita įranga.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)