Koncepcinis visureigis aprūpintas hibridine pavara, kurią sudaro 135 AG elektros variklis, dviejų litrų darbinio tūrio benzininis motoras su turbina, kurio galia 251 AG, bei 14,1 kilovatvalandės baterijų komplektas. Bendra nominali automobilio galia – 380 AG, o maksimalus sukimo momentas – net 700 Nm.

Galios sistema turi tris darbinius režimus: įjungus „E-Mode“ 50 kilometrų visureigis gali įveikti vien elektra, „Hybrid“ pasirinkimas leidžia naudotis abiem varikliais, o įjungus GTE parinktį visa sistema veikia maksimalia galia. Be to, GTE režime visos sistemos veikia sportiškiau: pasikeičia akceleratoriaus ir vairo jautrumas, atitinkamai reguliuojasi ir automatinė pavarų dėžė.

Tokiu būdu automobilis iki 100 km/val. greičio įsibėgėa per 6 sekundes, o maksimalus greitis siekia 222 km/val.

„Plug-in“ tipo hibrido baterijos kraunamos tiek naudojant rekuperacinę ar benzininio variklio energiją, tiek pajungus prie buitinio tinklo (baterija pilnai įkraunama per 8 val.). Naudojantis specialiomis įkrovos stotelėmis akumuliatoriai užsipildo per maždaug dvi su puse valandos.

Visais ratais varomas visureigis sukurtas ant „Volkswagen Group“ modulinės MQB platformos, ant kurios taip pat gaminami „Audi“, „Škoda“ bei kiti „Volkswagen“ visureigiai. „T-Prime Concept GTE“ ilgis sudaro 5069 mm, plotis – 1998 mm, o aukštis – 1706 mm, todėl specialistai iš anksto ir nusprendė, jog šis modelis yra „Touareg“ įpėdinis.

Salone sumontuotas sujungtas valdymo prietaisų ir multimedijos blokas, kurio ekranai padengti vientisu stiklu. Teigiama, kad ši naujovė serijiniuose „Volkswagen“ automobiliuose bus taikoma nuo 2017 m.

12 colių skersmens prietaisų skydelyje gali būti atvaizduojamos visos automobilio funkcijos, o 15 colių centriniame displėjuje multimediją bus galima valdyti gestais ir balsu. Ant vairo ir centrinės konsolės sumontuoti sensoriniai valdymo mygtukai.

Galinėje sėdynių eilėje gali būti montuojami tik du krėslai, su atskiru klimato valdymu, dviem multimedijos ekranais ir kita įranga.

Kol kas neatskleidžiama, kada šis modelis bus parengtas realiai gamybai.