Dar viena surinkimo linija „Koleos“ modeliui numatyta ir Pietų Korėjoje.

Pardavimų pradžia numatyta ateinantį rudenį ir startuos Australijoje, Turkijoje, kai kuriose Azijos šalyse bei Lotynų Amerikoje, o metų pabaigoje – ir Kinijoje. Kitas Europos šalis „Koleos“ pasieks 2017 metų pradžioje.

Automobilis sukurtas ant bendros aljanso „Renault-Nissan“ modulinės platformos CMF-C/D. Jos pagrindu šiuo metu taip pat gaminamas „Nissan X-Trail“ bei „Qashai“ miesto visureigiai, taip pat „Renault Espace“, „Kadjar“ ir „Talisman“.

Palyginimui, naujojo „Koleos“ ratų bazė bus 5 mm didesnė negu „X-Trail“ ir sieks 2710 mm. Automobilis taip pat bus 40 mm ilgesnis (4670 mm) ir tokio pačio pločio (1840 mm) bei turės 3 mm didesnę prošvaisą (213 mm). „Renault“ žada didžiausią klasėje salono erdvę, įskaitant 289 mm – gale sėdinčiųjų keliams.

Sulanksčius sėdynes „Koleos“ galės talpinti iki 1690 litrų krovinio. Normaliomis sąlygomis bagažinės talpa – 542 l.

Variklio skyriuje – du benzininiai ir du dyzeliniai agregatai, kurių galia siekia nuo 130 iki 175 AG. Motorai bus derinami su 6 laipsnių mechaninėmis arba bepakopėmis pavarų dėžėmis. Visureigiai bus varomi priekiniais ratais, o visų ratų pavarą (paskirstančią trauką tarp ašių elektronikos pagalba) su mechanine blokiruote bus galima užsakyti papildomai.

Tiek išorėje, tiek salone automobilis primena visus naujuosius „Renault“ modelius ir bus siūlomas su LED dienos žibintais, 8,7 colio skesmens vertikaliu, centrinėje konsolėje įmontuotu lietimui jautriu ekranu, multimedijos sistema „R-Link 2“ bei kita komforto įranga.

Už papildomą mokestį bus galima užsisakyti navigacijos paketą, eismo ženklų atpažinimo sistemą, galinio vaizdo kamerą bei parkavimo asistentą, aklųjų zonų stebėjimo sistemą, garso sistemą „Bose“ su 12 kolonėlių ir kitą.

Pirmosios kartos „Koleos“ debiutavo dar 2008 metais. Nuo to laiko buvo parduota per 300 tūkst. šių automobilių.