„Peugeot“ teigia apklausiusi daugiau nei 2,2 milijono 208, 2008 ir 308 modelių vairuotojų, kad geriau ištirtų jų lūkesčius.

Pažymima, kad pagrindiniais komfortiško salono elementais buvo pasirinkti mažas vairaratis, akių lygmenyje pozicionuojamas prietaisų skydelis (kuris geriau matomas dėl vairo „nupjovimo“ ir nuleidimo žemiau, be to yra net 12,3 colio skersmens) bei didelis lietimui jautrus ekranas (8 colių skersmens), kuriame galima valdyti visas multimedijos funkcijas bei matyti automobilio parametrus.

Dėl to gerokai sumažėjo mygtukų, sisteminis valdymas tapo intuityvesnis ir adekvatesnis.

Koncepcinis „i-Cockpit“ salonas turi visas šiuolaikiško funkcionalumo sudėtines dalis: balsu valdomą 3D navigaciją, kurioje integruotas eismo sąlygų atvaizdavimas realiu laiku, svarbiausių parametrų projekciją į akių lygį prietaisų skydelyje, galimybę skaityti SMS žinutes ir jas siųsti balso komandomis, bei kitas.

Prancūzai nebūtų prancūzai, jeigu neakcentuotų subtilių dalykų. Teigiama, kad kurdami naują sistemą jos inžinieriai siekė malonaus keturių pojūčių išpildymo vienu mygtuko paspaudimu. Matymui galima keisti apšvietimo intensyvumą, klausai skirtas patobulintas garso sistemų valdymas, lietimui – sėdynės su masažo funkcija ir pojūčiui maloniais valdymo mygtukais, o uoslei – salone skleidžiamas malonus kvapas.

Bendras pojūčių paketas bus skirstomas į du variantus: „Boost“ orientuotas dinamiškam vairavimui, o „Relax“ – ramesniam važiavimui.

Naująjį interjerą turėtume išvysti jau šiemet, kai rudenį pasirodys atnaujintas „Peugeot 3008“ modelis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (64)