„Daimler“ prabangiojo prekės ženklo padalinio pardavimai visame pasaulyje pirmąjį ketvirtį augo 13 proc. iki 483 tūkst. 487 automobilių, praėjusią savaitę parodė šios automobilių gamintojos duomenys. Tuo tarpu „BMW Group“ to paties pavadinimo automobilių pardavimai didėjo 6 proc. iki 478 tūkst. 743 automobilių, savo pranešime spaudai nurodė įmonė.

Trečioje vietoje likusios „Audi“ pardavimai per pirmuosius tris šių metų mėnesius augo 4 proc. iki 455 tūkst. 750 automobilių, savo pranešime spaudai skelbia „Volkswagen Group“.

„Mercedes“ yra pareiškusi, kad iki 2020 metų nori pralenkti BMW. Savo tikslą ši gamintoja gali pasiekti ir anksčiau, nes nauji jos modeliai, tarp jų ir miesto visureigis GLC, yra labai populiarūs. Pardavimai gali dar labiau įsibėgėti antrajame ketvirtyje, kai salonuose pasirodys E klasės sedanas – itin svarbus automobilis verslo rinkai, rašo „Autonews“.

„Mercedes“ pirmojo ketvirčio rezultatams ypač pasitarnavo tai, kad net 26 proc. – iki daugiau kaip 150 tūkst. vienetų – augo prekyba kompaktiškaisiais, pavyzdžiui, A klasės, modeliais.

Palyginus su „Mercedes“, BMW dabar turi senesnį asortimentą: svarbiausi jos modeliai, tarp jų E klasės konkurentas – 5 serijos sedanas, nebus atnaujinami iki kitų metų.

Tačiau pagal vieno mėnesio suvestines BMW vis dar lenkia „Mercedes“. Kovo mėnesį BMW pardavė 201 tūkst. 352 mašinas ir savo pardavimus padidino 2,9 proc. „Mercedes“ pardavimai didėjo 8,4 proc. iki 198 tūkst. 921 automobilio, o „Audi“ pardavimų apimtys augo 4,6 proc. iki 186 tūkst. 100 automobilių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)