Tokie grupės prekės ženklai kaip „Peugeot“, „Citroen“ ir DS kiekvienais metais kiekvienam regionui pristatys po vieną naują modelį. Kaip teigiama penkmečio plane, „tokia strategija padės užtikrinti racionalesnę vidinę trijų prekės ženklų atskirtį“.

Kalbant apie per artimiausius penkerius metus pirkėjus pasieksiančius naujus modelius, bus septyni hibridiniai automobiliai, keturi elektra varomi automobiliai ir vienas iki tonos sveriančius krovinius galintis vežti pikapas. Pastarajam bus skirta užduotis mesti iššūkį „Ford Ranger“, „Mitsubishi L200“, „Nissan Navara“ ir „Volkswagen Amarok“.

Kaip teigia grupės „PSA Peugeot Citroen“ vadovas Carlosas Tavaresas, jau 2018 metais aljansas planuoja dešimčia procentų didesnį pelną, o 2021 metais – net 15 proc. didesnį pelną.

Siekdami užsibrėžtų tikslų, prancūzai „adaptuoja savo verslo modelį, optimizuoja klientų bazę ir plečia pasiūlymų sferą garantinio aptarnavimo, išperkamosios nuomos ir kitose srityse“.

„PSA Peugeot Citroen“ ketina imtis aktyvesnio vaidmens Kinijos, Irano ir Maroko rinkose bei po daugiau nei dvidešimtiems metų pertraukos grįžti į Šiaurės Amerikos rinką. Be to, aljansas ketina prekės ženklą DS paversti „savarankišku prabangių automobilių prekės ženklu“.

Svarbu ir tai, kad strategijoje „Push to Pass“ numatytas ir autonominio valdymo sistemų bei automobilių, galėsiančių bendrauti vienas su kitu, tobulinimas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (45)