Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, naujasis antrosios kartos „Volkswagen Tiguan“ pagamintas ant MQB platformos ir pasižymi išraiškingu dizainu bei aukštu unifikacijos lygiu, lyginant su kitais modeliais.

Dėl šiek tiek pakeistų proporcijų antrosios kartos „Tiguan“ išorė atrodo veržliau ir solidžiau už pirmtaką, o vidinė erdvė pasižymi dar erdvesniu salonu ir talpesne bagažine. Nulenkus galinių sėdynių atlošą, kroviniams skirtas tūris padidėja 145 litrais. Papildomą patogumą užtikrina galimybė pastumti galines sėdynes 18 cm pirmyn arba atgal.

Visureigyje siūlomas gausus vairavimo pagalbininkų rinkinys. Pavyzdžiui, priešais automobilį esančią erdvę nuolat kontroliuoja „Front Assist“ stebėjimo sistema, kilus bent menkiausiam pavojui pasiruošusi įjungti „City Emergency Brake“ miesto avarinį stabdį.

Bazinės komplektacijos automobiliuose taip pat yra pėsčiuosius atpažįstantis pagalbininkas ir įspėjimo apie netrukus atsidarysiančias dureles sistema.

Šiuolaikinį junglumą ir prieigą prie internetinių paslaugų užtikrina pažangus informacijos centras, apjungiantis savyje borto kompiuterio, automagnetolos, navigacinės sistemos ir ryšio sąsajų komplekso funkcijas. Šis centras palaiko „App Connect“ protokolą, leidžiantį prijungti „Apple“ ir „Android“ išmaniuosius telefonus bei naudotis jų atmintyje esančiu turiniu ar išmaniosiomis programėlėmis tiesiog per jutiklinį ekraną.

Pasirinkus „Tiguan“ su visų ratų pavara, galima užsisakyti naujovišką „4MOTION Active Control“ kompleksinio automobilio parametrų derinimo sistemą, leidžiančią optimaliai pritaikyti visureigio parametrus prie kelio dangos, vairavimo stiliaus, ir eismo sąlygų. Vienu reguliatoriaus palietimu galima pasirinkti važiavimo keliu, bekele, sningant ir pan. režimus.

Naujasis „Tiguan“ gali vilkti iki 2,5 t bendros masės priekabas.
Galima užsisakyti sportiškai apipavidalintą ir suderintą „R-Line“ modifikaciją, priekiniais ratais varomą miesto SUV ir bekelei pritaikytą versiją su „4MOTION“ visų ratų pavara.

Automobilį galima rinktis su dviejų litrų darbinio tūrio varikliais: benzininiu TSI (180 AG) ir dyzeliniu TDI (150 AG). Dyzelinis motoras derinamas su mechanine arba automatine dviejų sankabų DSG pavarų dėže, benzininis – tik su pastarąja transmisija. Automobiliai su DSG turi ir „4MOTION“ visų ratų pavarą.

Gamintojo atstovai teigia, kad vėliau pasirinkimas didės.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (34)