VW prekės ženklo pardavimai Europoje, iš kurios bendrovei teko atšaukti 8,5 mln. dyzeliu varomų automobilių su suklastota programine įranga, vasario mėnesį išaugo 3,7 proc.

Tiesa, dviejų mėnesių pardavimai išaugo vos 0,3 proc.

Pasak J. Stackmanno, į ateitį orientuoti rodikliai nurodo, kad bendrovė pradeda atsigauti „po trumpo silpnumo laikotarpio“, rašo „Autonews“.

VW tikisi, kad Europos rinkoje pasirodžius naujosios kartos „Tiguan“ automobiliui (jis salonuose turėtų pasirodyti balandį), pardavimų mastai pastebimai išaugs.

Pernai „Tiguan“ pagal pardavimų apimtis Europoje buvo antroje vietoje tarp kompaktiškų SUV tipo visureigių po „Nissan Qashqai“ – šių VW automobilių buvo parduota 148 tūkst. 940 vienetų (1,3 proc. mažiau), teigia „JATO Dynamics“ rinkos tyrėjai.

Kalbėdamas Ženevos automobilių parodoje anksčiau šį mėnesį, J. Stackmannas pareiškė, kad VW jau sulaukė 10 tūkstančių išankstinių „Tiguan“ užsakymų, nors pirkėjai dar nė nematė naujojo SUV tipo visureigio.

Nors J. Stackmannas nepateikė prognozių dėl visų VW pasaulinių metinių pardavimų apimties, bet pasakė, kad jis nusiteikęs optimistiškai, nes naujasis gaminys pristatomas didžiausiose rinkose, tokiose kaip Brazilija, Kinija ir Indija.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)