Šiame poste N. Maure'as keičia Švedijos pilietybę turintį Bo Anderssoną, kuris koncernui „AvtoVAZ“ ėmė vadovauti 2014 metais. Karjerą automobilių pramonėje jis pradėjo 1987 m. „General Motors“ bendrovėje, ten dirbo iki 2009 m. birželio.

Neseniai „Rostech“ vadovas Sergejus Čermezovas interviu laikraščiui „The Financial Times“ pareiškė, kad dabar bendrovei „reikalingas nauja žmogus“. Laikraščio „Komersant“ šaltinio duomenimis, B. Andersono atsistatydinimas gali būti susijęs su nesėkmingais modelio „Lada Vesta“ pardavimais.

2015 metais „AvtoVAZ“ bendrovės nuostoliai išaugo trigubai – iki 74 mlrd. rublių (1,054 mlrd. JAV dolerių), grynoji skola per praėjusius metus padidėjo beveik 50 proc. – iki 88,8 mlrd. rublių (1,26 mlrd. JAV dolerių).

„Lada“ pardavimai Rusijoje 2015 metais sumažėjo 31 proc. Be to, kaip praneša bendrovė, dėl rublio devalvacijos smarkiai išaugo atsarginių dalių kaina.

N. Maure'as praėjusio šimtmečio dešimtajame dešimtmetyje dirbo su automobilių tiekėjais „Bertrand Faure“ ir „Faurecia“. 2000 metais jis tapo „Renault“ atsarginių dalių pirkimų direktoriumi. Nuo 2014 m. sausio N. Maure'as ėjo „Renault“ vykdomojo direktoriaus Rumunijoje ir „Dacia“ vadovo pareigas.