„Michelin CrossClimate“ pritatomos, kaip naujos kategorijos padangos. Priešingai nei universalaus profilio padangos, kurių eksploatacinės savybės vasarą ir žiemą yra techninio kompromiso rezultatas, „Michelin“ skelbia, kad jos naujovei suteikta aukščiausia sukibimo su šlapia danga „A“ klasė vertinant pagal vasarinių ir žieminių padangų kriterijus.

Kompanijos teigimu, naujasis jos gaminys – žieminių ir vasarinių padangų technologijų derinys, kurio, kaip iki šiol buvo manyta, neįmanoma pritaikyti vienoje padangoje. Pritaikius naujovišką protektoriaus konstrukciją ir panaudojus išmaniuosius elastomerus, šios padangos prisitaiko pagal orų sąlygas.

„Michelin“ šias padangas gamins 37 modelių, kurių dydis nuo 14 iki 18 colių, o didesnio pravažumo automobilių (SUV) savininkai galės rinktis iš 6 padangų modelių, kurių dydis nuo 17 iki 19 colių.

Šias padangas išbandė ir įvertino trys nepriklausomos organizacijos: „TUV-Sud Product Service“, „Dekra Test Center“ ir „UTAC-CERAM Group“. Pranešime žiniasklaidai tikinama, jog bandymais patvirtinta, kad ir vasarą, ir žiemą šių padangų pasiekiami rezultatai aukščiausi, jos kur kas pranašesnės už rinkoje parduodamas universalaus profilio padangas – pvz., itin svarbiu saugos atveju, t. y. stabdant ant sausos dangos.

„Michelin“ teigia, kad naujosios padangos protektoriaus paviršius yra labai lankstus, todėl sukimba su smulkiausiais dangos nelygumais bet kokiomis sąlygomis – kai danga sausa, šlapia ir apsnigta. Riedėjimo pasipriešinimas, kaip teigiama, yra mažas. „Michelin“ inžinieriai, panaudoję naujausios rūšies silicio dioksidą, kurio įdėta į iš karto po protektoriumi esantį gumos mišinį, sumažino išskiriamos šilumos kiekį.

Taip pat padangoje panaudotos 3D lamelės išilgai protektoriaus blokelių – tokios kaip vasarinių padangų, bet jų konstrukcija ir geometrija yra kaip žieminių „Michelin“ padangų. Jų geometrija yra labai sudėtinga: juostelės yra banguotos ir kinta jų plotis.

Žiemą lamelės sukuria „nagų“ efektą, todėl įsikimba į sniegą ir pagerina trauką. „CrossClimate“ panaudotas kryptinis raštas su pailgintų blokelių kintamuoju padėties kampu optimizuoja sukibimą su sniegu: skersai dėl aštresnio kampo centre ir išilgai, kur blokeliai labiau atsiveria.

Vertikalus ir horizontalus juostelių banguotumas sukuria savaiminio blokavimo efektą. Kitaip tariant, lamelės užsidaro, kad protektoriaus blokeliai būtų standesni, todėl padangos, nepaisant traukos metu susidariusių jėgų, stabdant ir važiuojant lanku, yra stabilesnės.

„Michelin“ akcentuoja, kad naujoviškas protektoriaus blokelių nupjautomis briaunomis ir viso gylio lamelių derinys lemia tokį sąlytį su kelio danga, kad pagerėja stabdymo ant sausų dangų veiksmingumas. Be to, naujoviškos viso gylio lamelės užtikrina kokybišką stabdymą ir trauką ant sniego.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (38)