Specialiai šiam modeliui pritaikytas keturių cilindrų turbobenzininis variklis išvysto 252 AG galią, kuri pasiekiama 5000-6800 sūkių diapazone.

Gamintojo teigimu, keturių eile išdėstytų cilindrų variklis išsiskiria dinaminėmis ir ekonomiškumo ypatybėmis: jame naudojama turbina, kuri sukuria iki 2 barų siekiantį slėgį, aušinimas oro srove, tiesioginis degalų įpurškimas ir kintantis vožtuvų veikimo ciklas.

„VarioCam Plus“ sistema nuolatos kontroliuoja oro įsiurbimo ir dujų išmetimo procesą bei reguliuoja išmetimo vožtuvų atidarymo lygį. Variklio generuojama 370 Nm sukimo momento jėga yra užtikrinama nuo 1600 iki 4500 sūkių diapazone, todėl tai leidžia sklandžiai atlikti greitus lenkimo manevrus.

Kombinacijoje su 7 laipsnių dviejų sankabų „Porsche“ automatine pavarų dėže PDK toks „Macan“ iki šimto kilometrų per valandą greičio galės įsibėgėti per 6,7 sekundes, o su „Sport Chrono“ paketu – ir per 6,5 sek. Maksimalus jo greitis sieks 229 km/val.

Gamintojo teigimu, vidutinės 1770 kg sveriančio visureigio degalų sąnaudos sieks 7,4 litro šimtui kilometrų.

Šis „Macan“ nuo galingesnių savo gamos modelių skiriasi ir vizualiai. Išorėje matyti juodi šoninių langų apdailos apvadai, pro 18 colių ratlankius matomos juodos stabdžių apkabos, o automobilio gale – dvigubo išmetimo vamzdžio antgaliai, pagaminti iš šlifuoto nerūdijančio plieno.

Naujasis „Macan“ pasižymės beveik identiška standartine įranga kaip ir S raide pažymėti modeliai.

„Porsche“ šia „Macan“ versija prekiauti pradės nuo birželio mėnesio. Lietuvoje jo kaina prasidės nuo 56 tūkst. 386 eurų ir tai bus pigiausia „Macan“ versija.

„Cayenne“ modeliuose – platesnių galimybių informacinė-pramoginė sistema

Vokietijos sportinių automobilių gamintojas taip pat pranešė, kad nuo šiol į visų „Cayenne“ modelių standartinę įrangą įtrauks naująją komunikacijos sistemą „Porsche Communication Management“ (PCM). Ji išsiskiria septynių colių skersmens didelės raiškos lietimui jautriu ekranu.

Inžinieriai taip pat iš naujo suprojektavo šios sistemos valdymą, tad jis tapo intuityvesnis ir primena įprastą išmaniojo telefono vartotojo sąsają. Į PCM lengva perduoti savo išmaniojo telefono turinį per „Bluetooth“ ryšį, USB jungtį ar SD atminties kortelę.

Dar viena nauja funkcija – galimybė prijungti savo „iPhone“ telefoną per PCM ir naudoti „Apple CarPlay“.

„Cayenne“ modeliuose standartiškai bus montuojama ir nauja navigacinė sistema. Ji pasižymi didelės raiškos žemėlapiais ir, pirmą kartą, trimačiais tam tikrų regionų žemėlapiais. Vairuotojų patogumui, navigacijai nurodymus bus galima teikti balsu.

Už papildomą mokestį pirkėjai gali įsigyti „Connect Plus“ modulį, kuris pateikia realaus laiko informaciją apie eismą. Dėl tikslumo papildomai dar galima naudoti internetines „Google Street View“ ir „Google Earth“ paslaugas. PCM sistema gali tarnauti ir kaip Wi-Fi ryšio stotelė.

Dar viena naujovė – „Porsche Connect“ programėlė. Ji leidžia vartotojams iš savo telefono tiesiai į PCM perkelti nustatytą kelionės tikslą ir automatiškai paleisti automobilinę navigacijos sistemą. Gamintojo teigimu, ji taip pat leidžia vartotojui valdyti tam tikras automobilio funkcijas nuotoliniu būdu iš savo mobiliojo telefono ir gauti informacijos, pavyzdžiui, apie degalų likutį automobilyje ir pan. Ši programėlė yra „Connect Plus“ modulio dalis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)