Štai didžiausia „Toyota“ naujiena – ilgai lauktas ir gamybai parengtas „Toyota CH-R“ modelis. Tai madingas kupė, hečbeko ir SUV automobilio hibridas, atrodantis išties šauniai ir žaviai – atkreipkite dėmesį į galinių durelių rankenėles. Pasak gamintojo, modelis bus siūlomas ir su hibridine, itin efektyvia miesto aplinkoje 122 AG sistema.

O bazinis gamos modelis turės turbobenzininį 1,2 l 115 AG variklį. Gaila tik, kad automobilio durelės buvo uždarytos, o langai užtamsinti, tad sunku pasakyti koks yra šio mažojo SUV salonas, kuris bus gaminamas Turkijoje.

„Mazda“ stendo pagrindinė naujiena – efektingas „Mazda RX-VISION“ koncepcinis automobilis. Automobilis su rotoriniu varikliu ir galiniais varančiaisiais ratais atrodo išties įspūdingai ir ne veltui šiais metais jau yra pelnęs gražiausio koncepcinio automobilio titulą. Bet ar šis gražuolis yra ir efektyvus, kol kas sunku pasakyti, kadangi gamybos pradžia dar nėra žinoma.

O labiau realus yra„Honda“ modelis – sportinis NSX. Parodos atidarymo dieną gamintojas paskelbė šio japoniško 573 AG superautomobilio su hibridine pavara kainą, kuri siekia nuo 180 tūkst. eurų. Iš labiau „žemiškų“ variantų – dešimtosios kartos „Honda Civic“, tiesa, kol kas dar tik koncepcinis modelis. Jo gamybai parengta versija bus pradėta prekiauti jau kitų metų pradžioje.

Kaip ir kito japonų gamintojo – „Subaru“ – stende pristatytas ryškus koncepcinis XV. Ir nors jo gamybai parengta versija debiutuos tik po kelių metų, kitas naujienas – atnaujintą XV ir „Forester“ automobilius, kurie taip pat buvo pirmą kartą parodyti Europoje, mes jau greitai išbandysime kelyje.

„Mitsubishi“ stende ryškiausia naujiena – koncepcinis elektromobilis „eX Concept“. Šis japonų gamintojas taip pat kaip ir „Nissan“ itin didelį dėmesį sutelkė elektromobilių integravimui į miesto infrastruktūrą – kaip ne kaip, šiemet šis japonų gamintojas švenčia 50 metų nuo tada, kai jų biure buvo pradėti kurti pirmieji automobiliai su elektrine pavara.

Tuo metu „Lexus“ į Ženevą atsivežė įspūdinga išvaizda viliojančio, neseniai debiutavusio kupė hibridinę versiją „LC 500h”. Šis automobilis derina 3,5 l V6 benzininį motorą su elektros jėgaine ir baterija, o bendra tokia 354 AG galios sistema leidžia jam iki 100 km/h spurtuoti greičiau nei per penkias sekundes.