„Kia Optima Sportswagon“

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, D segmentui priklausančio šeimyninio universalo „Optima Sportswagon“ kūrėjai įkvėpimo sėmėsi iš 2015 metų SPORTSPACE koncepcinio modelio. Universalas yra itin ergonomiškas ir siūlo kur kas daugiau praktiškumo nei daugelis kitų šios klasės šeimyninių modelių.

Naujausia „Kia“ audiovizualine navigacine sistema aprūpintas „Optima Sportswagon“ yra vienas pirmųjų KIA modelių, turinčių „Android Auto“ sistemą, kuri leidžia prijungti „Android“ operacinę sistemą turinčius telefonus bei „Apple CarPlay“ sistemą, skirtą „iPhone“ telefonams. Abi sistemos suteiks galimybę naudotis pramoginėmis sistemomis, populiariomis aplikacijomis bei valdyti pagrindines telefono funkcijas balsu.

„Optima Sportswagon“ pirkėjai galės rinktis 1,7 l turbodyzelinį arba 2.0 l benzininį variklį. GT serijos modeliams bus skirtas galingas ir dinamiškas 2.0 l T-GDI variklis.

Iš tinklo įkraunamas hibridinis modelis

Ženevos automobilių parodoje Europoje debiutuoja ir pirmasis „Kia“ iš tinklo įkraunamas hibridinis „Optima“, kuris prekybos salonus pasieks metų gale. Modernusis hibridinis modelis papildys „Optima“ linijos šeimą bei išplės žemomis emisijomis pasižyminčių modelių gretas.

Naujasis „Optima Plug-in Hybrid“ turi 9,8 kWh talpos ličio polimerų bateriją, kuri suka 50 kW galios elektros variklį. Šis tandemas leidžia vien elektriniu režimu nuvažiuoti 54 km, o modelio CO2 emisija siekia vos 37 g/km.

Naujos hibridinės technologijos derinamos su 2.0 l GDI varikliu su tiesioginiu degalų įpurškimu, pasižyminčiu 153 AG galia ir 189 Nm sukimo momentu. Bendra abiejų variklių galia siekia 202 AG prie 6000 aps./min.

Naujasis „Kia Niro“

Pirmą kartą Europos publikai prisistatęs ekonomiškumu pasižymintis kompaktinis SUV „Kia Niro“ gimė modifikavus koncerno platformas ir pritaikius specifines hibridines technologijas.

Gamintojo deklaracija tokia: „Kia Niro“ gali pasiūlyti praktiškumą, visureigiams įgimtą erdvumą ir hibridinėms technologijoms būdingą ekonomiškumą ir žemą CO2 emisijų lygį (89 g/km).

Pasiekti žemą emisijų bei degalų sąnaudų lygį „Kia Niro“ padeda hibridinės technologijos, derinamos su ekonomišku vidaus degimo varikliu. „Kia“ 1,6 l keturių cilindrų variklis pasiekia 103 AG galią ir 147 Nm sukimo momentą. Šis variklis derinamas su 32 kW elektriniu motoru ir 1,56 kWh ličio polimerų baterijomis. 140 AG bendra galia ratams perduodama per modernią šešių pavarų dvigubos sankabos transmisiją (6DCT) bei leidžia pasiekti maksimalų 264 Nm sukimo momentą.

„Niro“ prekybos salonus Europoje pasieks trečiąjį 2016 m. ketvirtį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)