Šios naujienos buvo paskelbtos per pirmadienį prasidėjusią Mobiliojo pasaulio konferenciją („Mobile World Conference“) Ispanijos Barselonos mieste, rašo carscoops.com.

„Visi, kurie yra naudojęsi „Spotify“, žino, kaip tai yra puiku – tu turi prieigą prie savo mėgstamos muzikos visą laiką. Labai didžiuojamės mūsų unikalia sąsaja su „Spotify“, - sakė „Volvo Cars“ rinkodaros, pardavimų ir paslaugų viceprezidentas Bjornas Annwallas.

Švedijos automobilių gamintoja glaudžiai bendradarbiavo su populiaria muzikos atsisiuntimo paslauga. Norint naudotis šia muzikos paslauga, reikės įsigyti „Premium“ prenumeratą, tačiau klientai, kurie dar niekada nesinaudojo „Spotify“, galės pasirinkti nemokamą 30 dienų bandomąjį periodą.

Tokiuose „Volvo“ automobiliuose „atkris poreikis vairavimo metu muzikos atsisiuntimui naudoti išmanųjį telefoną“. Ši paslauga taip pat bus prieinama per „Bluetooth“ ryšį ar „Apple CarPlay“ jungtį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)