Per 2015 m., palyginti su 2014 m., šios markės pardavimai išaugo 22 proc. – nuo 1 mln. 17 tūkst. 19 iki 1 mln. 237 tūkst. 583. Tai buvo ketvirti metai iš eilės, kuomet fiksuotas augantis „Jeep“ populiarumas visame pasaulyje.

Tuo metu Lietuvoje „Jeep“ modelių pardavimai per palyginamąjį laikotarpį išaugo beveik 2 kartus.

Dėl augančios paklausos praėjusiais metais pradėta vietinė šių modelių gamyba Brazilijoje, taip pat atnaujinta gamyba Kinijos rinkoje, iš kurios „Jeep“ buvo pasitraukusi prieš dešimtmetį.

Siekiant pažymėti „Jeep“ markės 75-etį, JAV rinkoje pasirodys specialūs šiai progai skirti visos „Jeep“ gamos modeliai. Nuo įprastų modelių jie skirsis trijų žalios spalvos atspalvių („Sarge Green“, „Recon Green“ ir „Jungle Green“) kėbulu, bronzinės spalvos ratlankių ir kitų kėbulo elementų apdaila „Low Gloss Bronze“, „Ombre Mesh“ medžiagos sėdynėmis su išsiuvinėtu jubiliejaus logotipu, taip pat specialiais 75-ečio ženkliukais išorėje.

Per praėjusius metus pasaulyje paklausiausias „Jeep“ modelis buvo visureigis „Cherokee“ (parduotas 295 tūkst. 81 modelis). Toliau už jo rikiavosi „Grand Cherokee“ (277 tūkst. 236), „Wrangler“ (255 tūkst. 283), „Renegade“ (158 tūkst. 351), „Patriot“ (143 tūkst. 3) ir „Compass“ (108 tūkst. 626) visureigių modeliai.

Per praėjusius metus, palyginti su 2014 m., Lietuvoje „Jeep“ automobilių pardavimai išaugo 85 proc. – pirkėjai iš viso įsigijo 100 naujų šios markės automobilių. Paklausiausiu modeliu Lietuvoje išliko gamintojo flagmanas „Grand Cherokee“. Absoliuti dauguma mūsų šalyje parduodamų „Grand Chereokee“ modelių buvo prabangiausios „Summit“ komplektacijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)