Skelbiama, kad bendrovės veiklos pelnas 2015 metais pasiekė 240 mln. eurų – 2014 metais šis skaičius siekė 80 mln. eurų, teigiama ketvirtadienį išplatintame bendrovės pranešime.

Suskaičiuota, kad bendrovės pajamos paaugo 19 proc. – iki 6,06 mlrd. eurų. Bendrovės atstovai sako, kad augimas fiksuojamas jau antri metai iš eilės – to paties tikimasi ir 2016 metams.

Bendrovės pelnas auga „Volvo“ sėkmingai modernizavus gamybos procesą. Praeitais metais XC90 buvo pirmasis automobilis, pilnai atnaujintas ir paruoštas gamybai „Volvo“ įsigijus milijardieriaus Li Shu Fu bendrovei „Zhejiang Geely Holding Group Co“.

Šiais metais „Volvo“ ketina pirkėjus vilioti S90 prabangiu sedanu, kuris, anot atstovų, turėtų mesti iššūkį BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Audi“. Pagrindinis tikslas – pardavimus išauginti iki 800 tūkst. automobilių.

Ketvirtadienį „Volvo“ pristatė jau trečiąjį patobulintą 90 serijos automobilį. V90 aprūpintas dalinės autonomijos vairavimo sistema, galima įsigyti ir hibridinę jo versiją.

Automobilių gamintojas giriasi sėkminga bendrovės plėtra. Lapkritį paskelbta apie planus pastatyti pirmąją gamyklą Amerikoje. Toks sprendimas padėtų atgaivinti pardavimus Jungtinėse Valstijose, kurie per pastaruosius dešimt metų sumenko per pusę.

„Volvo“ atstovai Lietuvoje informavo, kad pernai pardavimai išaugo ir mūsų šalyje. Palyginti su 2014 metais Lietuvoje buvo parduota 15 proc. daugiau „Volvo“ markės automobilių.

Populiariausias jų – XC60 modelis, kurių pernai buvo parduoti 88 vienetai – tai yra populiariausias vidutinio dydžio „premium“ visureigis Lietuvoje.

Iš viso 2015 m. pirkėjai Lietuvoje įsigijo 236 „Volvo“ automobilius.