Naujasis „2008“ bus 9 skirtingų spalvų, tarp kurių galima išvysti pirmą kartą su „308 GTi“ pristatytą „Ultimate Red“ ir papildomą naujovę – „Emerald Crystal“.

„Access“, „Active“ ir „Allure“ įrangos lygius papildo „GT Line“ įrangos lygis. Šis dizainas labai populiarus svarbiuosiuose „Peugeot“ modeliuose („308“ ir „508“), jį papildo raudonos ir juodos spalvų kombinacijos sportiškas ir prašmatnus stilius. Chromuotos detalės pakeistos juodais apdailos elementais – taip sukuriamas dar sportiškesnis bendras vaizdas.

Peugeot 2008“ kūrėjai tikina, kad atnaujintas automobilis tapo intuityvesnis, greitesnis, lankstesnis ir saugesnis. Taip pat kompaktiškąjį SUV galima įsigyti su „Grip Control“ traukos kontrolės sistema, kuri užtikrina prisiderinimą važiuojant pačiais įvairiausiais keliais. Rinktis galima iš trijų važiavimo režimų.

„Peugeot 2008“ aprūpintas „Mirror Screen“ sistema, kuri pagrįsta „Mirrorlink“ ir „Apple Carplay“ technologijomis bei suteikia vairuotojui galimybę sujungti savo telefoną su automobilio ekranu. Taip multimedijai suteikiama papildomo funkcionalumo. Be to, „Peugeot 2008“ turi važiavimo atbuline eiga kamerą ir parkavimo pagalbos sistemą „Park Assist“.

Saugumo suteikia „Active City Brake“ sistema, kuri padeda apsisaugoti nuo susidūrimo važiuojant mieste, lazerinėmis sistemomis nustatydama priešais automobilį esančius pavojus ir, jeigu reikia, automatiškai aktyvindama stabdžius tol, kol automobilis sustoja.

Visos „Peugeot 2008“ versijos pasižymi dinamine galia. Iš variklių galima rinktis degalus tausojančius „Euro 6“ standarto 3 cilindrų 1,2 l „PureTech“ benzininius variklius, kurų galios intervalas – nuo 82 iki 130 AG. Galimas variantas su mechanine penkių ir šešių pavarų dėže ir 6 pavarų EAT6 („Efficent Automatic Transmission“) automatine dėže.

Naujos kartos variklių CO2 išlakų lygis lieka tarp 102 ir 110 g/km, vidutinės degalų sąnaudos – 4,4–4,9 l/ 100km.

Iš dyzelinių variklių galima rinktis „Euro 6“ standartą atitinkantį 1,6 l „BlueHDi“, kuris gali būti trijų konfigūracijų: 75, 100 ir 120 AG. Visų trijų variantų CO2 lygis išlieka mažesnis nei 100 g/km, o vidutinės degalų sąnaudos – 3,6–3,7 l/100 km. Palyginti su „Euro 5“ varikliais, degalų sąnaudos ir CO2 lygis mažesnis iki 4 %.

Naujasis „Peugeot 2008“ Baltijos valstybėse pasirodys šią vasarą.