Kaip rašoma gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, miesto visureigis, turintis lenktynininko genus – taip apibūdinamas naujasis „Jaguar F-Pace“. Šis automobilis – ne tik „Jaguar“ žingsnis į miesto visureigių (SUV) klasę, tai apskritai pirmasis gamintojo automobilis, kurio kėbulas yra vienatūris. Natūralu, kad patys britai šį modelį vadina svarbiausia šių metų naujiena.

„F-Pace“ debiutavo 2015-ųjų Frankfurto (Vokietija) automobilių parodoje, o pirmą kartą pasirodė Frankfurte dar 2013-aisiais kaip koncepcinis automobilis pavadinimu „C-X17“. Šiandien jis žengia į rinką ir vartotojų pasirinkimui siūlo net 6 skirtingas komplektacijos versijas: „Pure“, „Prestige“, „Portfolio“ „R-Sport“, „S“ bei išskirtinį „First Edition“ – šios versijos viso pasaulio pirkėjams bus pagaminta tik 2000 vienetų.

Atrodo, kad garsusis „Jaguar“ dizaineris Ianas Callumas siekė, jog žiūrėdami į „F-Pace“ gerbėjai atpažintų ir klasikinius „Jaguar“ ir sportinio „F-Type“ dvasią, todėl automobilio išvaizdoje kūrėjas paliko nedviprasmiškų užuominų į savo bei savo pirmtakų kūrybą.

Šis „Jaguar“ pasižymi naujos kartos variklių gama, lengva kėbulo architektūra su daug aliuminio (Jaguar’s Lightweight Aluminium Architecture), naujausiomis saugumo technologijomis ir išmania visų varančiųjų ratų sistema.

Naujos kartos „F-Pace“ modelių versijos galimos su ištobulintais benzininiais arba dyzeliniais varikliais. Siūlomoje variklių gamoje galima rinktis visiškai naujos kartos „Ingenium“ dyzelinius variklius.

Vienas iš naujos kartos „Ingenium“ variklių – 2,0 l 4 cilindrų dyzelinis variklis su turbo kompresoriumi – išvysto 180 AG. Veržlumo mėgėjams siūlomas galingas 3 litrų darbinio tūrio 6 cilindrų dyzelinis variklis išvystantis 300 AG ir įspūdingą 700 Nm sukimo momentą.

Tuo tarpu benzininis 3,0 l V6 S/C variklis yra modifikuota „F-Type“ jėgainės versija. Išlaikydamas visas sportiško variklio charakteristikas, šis „F-Pace“ agregatas gali generuoti 340 AG arba 380 AG. Pastaruoju aprūpintas visureigis iki 100 km/h gali įsibėgėti vos per 5,5 sekundės.

Vairuotojams, kurie nori pilnai valdyti savo automobilį ir turėti šešių greičių mechaninę pavarų dėžę, siūlomas tik 2 litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis ir galinių ratų pavara (RWD). Visos kitos „F-Pace“ versijos – su keturių ratų pavara ir automatine aštuonių laipsnių pavarų dėže.

Naujos kartos „F-Pace“ – penkių vietų miesto visureigis, kuriame, gamintojo tikinimu, dera sportiškumas ir visureigio praktiškumas. Tiesa, modelis labiau orientuotas į malonumą vairuoti keliu, o ne bekelės iššūkius.

Keleiviams žadamas erdvumas, talpi 650 litrų bagažinė, kuri, atlenkus galines sėdines, gali padidėti iki 1740 litrų. Be to, po dvigubu bagažinės dugnu montuotajamas normalaus dydžio atsarginis ratas.

Gamintojo atstovų teigimu, „Jaguar“ siekis išlaikyti autentišką sportinio automobilio DNR atsispindi ne tik rafinuotos prabangos detalėse ar ergonomiškose salono linijose, bet ir aukštuose saugumo standartuose.

Standartinėje visų „F-Pace“ modelių įrangoje įdiegta pažangi eismo ženklų atpažinimo sistema ir išmanusis greičio ribotuvas, pagalbinė eismo juostos plaikymo sistema (LDW) ir autonominis avarinis stabdymas, dinaminė stabilumo kontrolė, sukimo momento kontrolė ir daugelis kitų pagrindinių sistemų, be kurių neįsivaizduojamas saugus automobilis. Kaip papildomą įrangą galima užsisakyti pagalbinę automobilio statymo (park assist), vairuotojo savijautos stebėjimo, adaptyvią pastovaus greičio palaikymo, vairuotojui nematomos zonos stebėjimo sistemas.

Į „Prestige“ modelio standartinę komplektaciją įeina šildomos odinės sėdynės, 18 colių lengvo lydinio ratlankiai, LED dieniniai žibintai ir šviesa bagažinėje.

Modelis „R-Sport“ aprūpintas 19 colių lengvo lydinio ratlankiais, sportinėmis sėdynėmis, priekiniais dvifunkciais ksenono žibintais su dienos šviesos LED žibintais, „Gloss Black“ juodos spalvos stogo išilginėmis sijomis ir tos pačios spalvos šoninių langų apvadais.

„S“ versija yra siūloma tik su dviem iš galingiausių variklių: 3,0 l V6 300 AG turbo dyzeliniu arba 3,0 l V6 380 AG turbokompresoriniu benzininiu. Šis modelis aprūpintas 20 colių lengvojo lydinio ratlankiais, 350 mm stabdžių diskais su raudonos spalvos stabdžių apkaba, „Adaptive Dynamics“ sistema, „Meridian“ 380 W galios garso sistema su 11 garsiakalbių, o taip pat – galinio vaizdo kamera.

„Jaguar F-Pace First Edition“ – riboto kiekio modelis, sukurtas aistringiems šio ženklo gerbėjams, nebijantiems savo kišenę palengvinti mažiausiai 84 tūkst. 180 eurų. Bus pagaminta tik 2000 šio modelio vienetų. Iš jų 200 skirti Jungtinės Karalystės pirkėjams. „First Edition“ buvo sukurtas kaip duoklė „C-X17“ koncepciniam automobiliui – jis nudažytas ta pačia „Cezis Blue“ spalva.

Šios išskirtinės „F-Pace“ versijos pirkėjas standartiniame rinkinyje gaus 20 colių „Venom“ lengvojo lydinio ratlankius, adaptyvią važiuoklę, panoraminį stoglangį, kintamą ir nuo nuotaikos priklausantį interjero apšvietimą, 10 krypčių elektra valdomas priekines sėdynes, „Windsor“ odos apmušalus, „Jet“ zomša aptrauktas salono lubas, „InControl Touch Pro“ navigacijos sistemą su 10,2 colio įstrižainės liečiamuoju ekranu, 12,3 colio itin aukštos skiriamosios gebos virtualiu prietaisų skydeliu.

„First Edition“ širdis gali būti 300 AG 3 litrų darbinio tūrio V6 dyzelinis variklis arba galingiausia 3 litrų darbinio tūrio benzininio variklio versija. Abu variantai komplektuojami su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir visais varančiaisiais ratais.

„Jaguar“ parinkta kainodara „F-Pace“ konkuruoja su „Volvo XC60“, „Porsche Macan“ ir „BMW X3“.

Lietuvoje „Jaguar F-Pace“ išankstinė pardavimo kaina prasideda nuo 44 tūkst. 165 eurų. Bandomieji ir ekspoziciniai automobiliai atvyks gegužę.