Siekiant padidinti šių priemonių taikymo efektyvumą, probleminiai modeliai suskirstyti į kelias grupes.

Programinę įrangą planuojama koreguoti 1,2, 1,6 ir 2 litrų darbo tūrio EA189 kodo varikliams. Tokių darbų atlikimo laiko normatyvas – mažiau nei pusė valandos. Be to, 1,6 litro darbo tūrio varikliams priešais įsiurbimo kolektorių būtina įrengti srauto keitiklį. Šių darbų atlikimo laiko normatyvas, įskaitant programinės įrangos atnaujinimą – mažiau nei 45 minutės.

Įdiegus šias priemones, automobiliai visiškai atitiks galiojančius taršos standartus ir nebus jokios neigiamos įtakos variklio galiai bei degalų sąnaudoms, tikina gamintojas.

Klientų patogumui sukurtas specialus interneto tinklapis, kuriame „Volkswagen“ ir „Audi“ klientai galės pasitikrinti, ar jų automobiliams aktuali ši dyzelinių variklių korekcija. Norintys gauti išsamią informaciją klientai gali tinklapyje (http://recall.volkswagen.lt); (http://recall.audi.lt) įvesti automobilio identifikavimo numerį ir užsiregistruoti, kad su jais būtų susisiekta dėl apsilankymo „Volkswagen“/„Audi“ serviso centre, kur ir bus atliktos korekcinės priemonės. Jos atliekamos visus 2016 metus.

Šiuo metu jau prasidėjo „Volkswagen Amarok“ su 2.0 TDI varikliu patikros kampanija. Įdiegus naują variklio valdymo programinę įrangą, šis automobilis atitiks EU5 taršos standartą. „Volkswagen“ esminis tikslas – užtikrinti, kad reikiamų priemonių įdiegimas nepablogintų automobilio degalų sąnaudų, variklio keliamo triukšmo lygio ir variklio galios bei CO2 taršos parametrų. „Volkswagen Amarok“ atveju Vokietijos federalinė autotransporto žinyba patvirtino, jog šie tikslai pasiekti.

Per keletą ateinančių savaičių bus paskelbta „Volkswagen Passat“ ir kitų modelių su 2.0 turbodyzeliniais varikliais patikros kampanija. 1,2 litro darbinio tūrio automobilių patikros kampanijos numatytos antrajame šių metų ketvirtyje. Šių kampanijų ciklą užbaigs trečiajam 2016 m ketvirčiui numatyta automobilių su 1,6 l darbinio tūrio varikliais patikra.

„Volkswagen AG“ atlikto vidinio tyrimo metu dar anksčiau buvo išsiaiškinta, kad ši problema Lietuvoje aktuali 4805 „Volkswagen“ keleivinių bei 1692 komercinių automobilių, taip pat 294 „Audi“ automobiliams. Akcentuojama, kad tai automobiliai tik su EA189 modelio dyzeliniais varikliais, dėl kurių išmetamų dujų rodiklių kilo visą pasaulį apėmęs skandalas.

Automobiliai ir toliau išlieka techniškai saugūs ir be jokių apribojimų tinkami važinėjimui viešojo eismo keliais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (42)