2015 m. Lietuvoje buvo parduoti 1357 nauji „Renault“ ir „Dacia“ automobiliai – 15,7 proc. daugiau nei 2014 metais. Labiausiai augo lengvųjų komercinių automobilių pardavimai – jų buvo parduota net 26,3 proc. daugiau (413 vnt.).

Lengvųjų automobilių pardavimai padidėjo 11,6 proc. – buvo parduoti 944 nauji „Renault“ ir „Dacia“ markių automobiliai. Iš viso abiejų šių prekinių ženklų rinkos dalis Lietuvoje siekė 7 proc.

2015 m. itin išaugo „Renault“ automobilių pardavimai, kurie buvo net 31,1 proc. didesni (969 vnt.). 614 šių automobilių buvo lengvieji (+30,9 proc.), 355 – lengvieji komerciniai automobiliai (+31,5 proc.). Lengvųjų komercinių „Dacia“ automobilių buvo parduota 58 vnt. (+1,8 proc.), o lengvųjų pardavimai krito iki 330 vnt. (–12,5) proc.

Iš komercinių automobilių itin išaugo naujos kartos „Renault Trafic“ pardavimai – keleivinė šio modelio versija segmente užima net 27,9 proc. (+11,1 proc.) rinkos. Gamintojo atstovų teigimu, drauge su didesniuoju „Master“ modeliu tai vieni populiariausių automobilių vidutinių ir didelių furgonų segmente – 2015 m. buvo parduoti 83 „Trafic“ ir 168 „Master“ nauji komerciniai automobiliai.

Pasak „Renault“ ir „Dacia“ automobiliais Lietuvoje prekiaujančios UAB „Sostena“ vykdomojo direktoriaus Egidijaus Gončarovo, sėkmingus metus ir ypatingai išaugusius „Renault“ markės automobilių pardavimus lėmė ir neseniai rinkoje debiutavę tokie modeliai kaip „Kadjar“, „Espace“ ir „Talisman“.

Pasak vadovo, šiuo metu pirkėjams siūloma itin plati „Renault“ modelių gama – nuo mažo miesto automobilio „Twingo“, populiariųjų „Clio“ ir „Captur“, taip pat didesnio pravažumo vidutinės klasės „Kadjar“, naujojo šeimyninio „Espace“ iki aukštos klasės sedano „Talisman“.

O komercinių automobilių K3 (vidutiniai ir dideli furgonai) segmente rinkoje ne pirmus metus didžiausią dalį sudaro „Master“ ir „Trafic“ automobiliai, kurių pardavimai ir toliau auga.

Taip pat 2016 metais „Renault“ gamoje pasirodys tokie modeliai, kaip vienas populiariausių Europoje C segmento automobilių „Renault Megane“ ir jo galingoji GT versija, „Talisman Grandtour“ universalas, naujasis „Scenic“ vienatūris ir kitos naujienos, todėl „Renault“ pardavėjai prognozuoja dar sėkmingesnius ateinančius metus.