Gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai pažymima, kad naujasis „Audi“ atstovas 100 km/val. greitį išvystys vos per 4,4 sek. ir važiuos 270 km/val. maksimaliu greičiu.

Modelio pavadinime esantys „RS“ ir „performance“ indeksai liudija padidintą sportinio stiliaus automobilio galią ir išskirtinę jo komplektaciją. Po variklio gaubtu atpažįstamą gausmą skleis laiko patikrintas ir daugybę puikių įvertinimų pelnęs 2.5 TFSI penkių cilindrų variklis.

Sukurtas 2010-aisiais, šis motoras kasmet savo kategorijoje pelnydavo tarptautinį „Metų variklio“ titulą. Jėgainė pasižymi didžiuliais forsavimo rezervais, todėl idealiai tinka įvairių padidintos galios modifikacijų ir net superautomobiliams.

Lyginant su įprastu „Audi RS Q3“, kuris, beje, irgi priskiriamas padidintos galios atstovams, galingojo „RS Q3 performance“ variklio skyriuje patalpintas šiek tiek pakeistos konstrukcijos 2.5 TFSI agregatas. Jo galia 20 kw (27 AG) didesnė, nei įprasta.

Be to, inžinieriai padidino radiatoriaus tūrį ir degalų siurblio galingumą. Dėl šių patobulinimų 5 cilindrų turbo variklis išvysto iki 465 Nm sukimo momentą, pasiekiamą 1625 – 5500 aps/min. diapazone.

Vertinant pagal NEDC metodiką, „Audi RS Q3 performance“ 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 8,6 l benzino, o į aplinką išmeta 203 g/ km CO2.

Variklis derinamas su sportiniam važinėjimo stiliui pritaikyta 7 laipsnių „S tronic“ pavarų dėže. Pasirinkus mechaninį valdymo režimą, pavaras galima patogiai perjungti šalia RS daugiafunkcinio vairaračio esančiomis svirtelėmis.

Ratams judesį paskirsto „quattro“ nuolatinė visų ratų pavara. ECS elektroninio stabilumo paketo jutikliai nuolat kontroliuoja ratų sukibimą su keliu, o pavara išmaniai paskirsto sukimo momentą, neleisdama ratams praslysti. Taip pat egzistuoja galimybė išjungti šią funkciją važiuojant lenktynių trasa.

„Audi RS Q3 performance“ sportinė važiuoklė su amortizatorių standumo reguliavimo galimybe yra 20 mm žemesnė, nei įprasto „Audi Q3“. Važiuoklės parametrus galima paderinti vieno mygtuko paspaudimu, „Audi drive select“ sistemoje pasirinkus vieną iš važiavimo režimų: dinamišką, komfortišką arba automatinį.

„Audi RS Q3 performance“ kėbulo dizainas ypač paryškina sportinę automobilio prigimtį. Jame gausu „RS“ dekoro elementų. Čia ir pakeistos formos masyvesni bamperiai, ir juodu koriniu tinkleliu dengtos oro įsiurbimo kiaurymės, ir net šiek tiek pakeistos formos, tačiau atpažįstamos „Singleframe“ stiliaus radiatoriaus grotelės.

Daugelis dekoratyvinių kėbulo elementų nudažyti matine titano spalva – stogo bagažinės sijos, dekoratyviniai langų apvadai, galinio vaizdo veidrodėlių korpusai. Daugelis dekoratyvinių elementų dekoruoti „RS“ ir „Audi Sport“ emblemomis.

Išskirtinis automobilio šoninės dalies akcentas – specialiai šiam modeliui sukurti 20 colių penkių stipinų ratlankiai, nudažyti kitus dekoratyvinius elementus atkartojančia matine spalva. Per stipinų tarpus matyti raudoni masyvūs stabdžių suportai, papuošti „RS“ emblema. Pagal pageidavimą, jie gali būti nudažyti juoda spalva be papildomo mokesčio.

Gamintojo vertinimu, dinamišką automobilio išorės išvaizdą visiškai atkartoja ir salono dizainas. Vairuotojui prieš akis išdėstytas ergonomiškai suprojektuotas rodmenų skydas su pilkame fone išdėstytais baltos spalvos ciferblatais ir raudonomis rodyklėmis.

Su išskirtine kėbulo spalva puikiai dera mėlynos ir juodos odos deriniu aptrauktos priekinės „RS“ sportinės sėdynės. Papildomą patogumą vairuotojui užtikrina oda aptrauktas „RS“ daugiafunkcinis vairaratis.

„Audi RS Q3 performance“ oficialiai debiutuos kovo mėnesį duris atversiančiame Ženevos autosalone.

Kaina – nuo 58 tūkst. 900 eurų, o tiekimai prasidės antrajame 2016 m. ketvirtyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)