Tiesa, tyrimo (kuriame naudojami JAV sukaupti duomenys) autoriai skelbia, kad lojalumą ne visada lemia pati mašina, bet ir šalutiniai dalykai. Tokie, kaip pardavimo atstovybių elgesys, marketingas, galiausiai automobilio įvaizdis palyginus su konkurentais.

Kalbant apie markes, pirmą vietą užėmė „Subaru“. Anot tyrimo, 67,7 procento šios japonų markės automobilių pirkėjų vėliau renkasi vėl tą patį gamintoją.

O štai ir dešimt konkrečių automobilių, kurių savininkai JAV jiems ištikimiausi:

1. „Range Rover“ – kažkurią iš jo modifikacijų dar kartą renkasi 48,2 proc. klientų
Range Rover Sport SVR
2. „Mercedes-Benz S klasė“ – 46,6 proc.
Mercedes-Benz S-klasė
3. „Lincoln MKZ“ – 44,8 proc.
"Lincoln MKZ"
4. „Mercedes-Benz 2500 Sprinter Van“ – 44,8 proc.
Mercedes-Benz Sprinter
5. „Nissan Leaf“ – 44 proc.
Nissan Leaf
6. „RAM 1500“ (anksčiau vadinosi „Dodge RAM“) – 42,9 proc.
"RAM 1500"
7. „Lexus RX 350“ – 42,7 proc.
"Lexus RX 450h"
8. „Hyundai Genesis“ – 42,5 proc.
"Hyundai Genesis"
9. „KIA Soul“ – 42 proc.
"Kia Soul"
10. „Subaru Forester“ – 41,1 proc.
"Subaru Forester"
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)