„Renault“ ir toliau išlieka pirmaujanti Prancūzijos markė pasaulyje. 2015 m. grupei priklausančios „Dacia“ automobilių pardavimai taip pat buvo rekordiniai.

„Renault“ sėkmę užtikrino ir atsigavusi bendra paklausa Europoje (+9,4 proc.) – čia prancūzų pardavimai buvo 10,2 proc. didesni ir siekė 1 mln. 613 tūkst. 499 automobilius bei sudarė 10,1 proc. rinkos dalį.

Ne Europoje, net ir esant Rusijos bei Lotynų Amerikos rinkos nuosmukiui, „Groupe Renault“ išlaikė stabilius pardavimus, taip pat juos padidino Afrikoje, Viduriniuose Rytuose, Indijoje ir Eurazijos regione.

„2015-ieji buvo dar vieni augančių pardavimų metai, kai dar labiau padidinome praėjusių metų pasiekimus. Nežiūrint į pasaulio regionuose esančią skirtingą ekonominę situaciją, užtikrinome pastovų pardavimų augimą, taip pateisinant paskutiniais metais atliekamą geografinio diversifikavimo strategiją“, – sakė Thierry Koskas, „Groupe Renault“ vykdantysis pardavimų ir rinkodaros viceprezidentas.

Europoje „Groupe Renault“ automobilių pardavimai padidėjo visose šalyse, o ypatingai išaugo Ispanijoje (+22,3 proc.), Jungtinėje Karalystėje (+17,7 proc.) ir Italijoje (+18 proc.) bei sudarė rekordinę šiam gamintojui 9,1 proc. rinkos dalį.

Lengvųjų automobilių rinkoje (+11,1 proc., 969 tūkst. 508 automobiliai) „Renault“ išlaikė miesto automobilių (A ir B segmento) lyderio pozicijas, kurias užtikrino itin populiarūs „Clio“ ir „Captur“ (segmento lyderis – 194 tūkst. 703 automobiliai arba 23,7 proc.) modeliai.

Gamintojas pažymi, kad lengvųjų komercinių automobilių segmente „Renault“ markė ir toliau – jau aštuonioliktus metus iš eilės – išlaikė lyderio poziciją, pardavusi 269 tūkst. 203 automobilius (+16,9 proc.) ir 0,7 proc. padidinusi rinkos dalį.

Prieš dešimt metų debiutavusi Europoje, 2015 m. „Dacia“ markė ir toliau didino pardavimus (+3,6 proc.), kurie siekė rekordinius 374 tūkst. 458 automobilius.

„Renault“ pažymi, jog yra Europos elektromobilių rinkos lyderis. Grupės pardavimai augo itin greitai (+49 proc.) ir pasiekė 23 tūkst. 86 automobilius, neskaičiuojant „Twizy“ modelio. „Zoe“ elektromobilis yra lengvųjų modelių rinkos lyderis, kurio pardavimai siekė 18 tūkst. 453 vnt. (+49 proc.)

Prancūzijoje „Renault“ sustiprino savo automobilinės markės lyderio pozicijas, o „Clio“ šeštus metus iš eilės yra populiariausias modelis rinkoje. „Clio“, „Captur“, „Twingo“ ir „Espace“ modeliai yra savo segmento automobilių lyderiai Prancūzijoje. Lengvieji komerciniai „Trafic“, „Master“ ir „Kangoo“ automobiliai taip pat yra populiariausi segmentų modeliai, o „Zoe“ pardavimai sudaro 60 proc. visų lengvųjų elektromobilių rinkos dalį.