Audi vadovas Rupertas Štadleris modelių rotaciją laiko teigiamu dalyku ir gilesniu bendrovės potencialo atskleidimu. Jo nuomone, gamybos vietos keitimas užtikrins dar didesnę sinergiją su Volkswagen koncernu, kurs gerai apmokamas darbo vietas ir stiprins Audi tarptautinės gamybos pozicijas. Pasak jo, gamyklų perorientavimas ir gamybos proceso parametrų keitimas - tiesiog būtinas, norint deramai pasirengti masinei elektromobilių gamybai.

Kaip atrodys Audi elektromobilis
Foto: Gamintojo nuotr.

2018 m. Audi tikisi į gatves išridenti pirmąjį savo gamybos SUV elektromobilį. Audi e-tron quattro konceptas 2015 m. pademonstruotas Frankfurto autosalone. Audi tvirtina, kad jis labai tiksliai atskleidžia, koks bus naujasis serijinis SUV elektromobilis, užimsiantis tarpinę padėtį tarp šiuo metu populiaraus vidutiniosios klasės SUV Audi Q5 ir didžiojo flagmano Audi Q7.

Foto: Gamintojo nuotr.

Naująjį SUV varys trijų elektros motorų sistema, kuriai srovę tieks pažangūs akumuliatoriai. Gamintojas pranašauja ne tik puikų važiavimo komfortą įprastais viešojo susisiekimo keliais, bet ir gana sportinį važiavimą ir nepriekaištingą pravažumą ten, kur baigiasi asfaltas. Visiškai įkrovus eigos akumuliatorių bus galima įveikti iki 500 km kelią.

Briuselyje esančią automobilių gamyklą tikimasi perkrikštyti į elektromobilių gamyklą ir net paversti savotiška Volkswagen elektromobilių sostine, iš kurios į pasaulį riedėtų daugelio Volkswagen priklausančių markių elektromobiliai.

Iš masinės modelių migracijos daugiausiai laimės Vengrijos Gioro mieste esanti gamykla, kurioje jau gaminami Audi A3 Sedan, Audi A3 Cabrio, Audi TT ir Audi TT Roadster bei pati Vengrijos Respublika. Mat net ir vienu modeliu padidėjusi gamyba suponuoja naujų darbo vietų kūrimą, infrastruktūros plėtrą ir daugiau biudžeto įplaukų.