Pirmos kartos „Pacifica“ gamyba buvo nutraukta 2008 metais, o „Town&Country“ arba „Voyager“ iš viso turėjo penkias kartas: nuo 1990-ųjų iki dabar.

Kaip teigia amerikiečiai, gamybos procese panaudotos lengvesnės medžiagos palyginus su pirmtaku leido „Pacifica“ svorį sumažinti 136 kg iki 1964. Vienatūris išliko erdvus – bendras salono tūris siekia 5663 litrus, o bagažinė, sulanksčius trečios ir antros eilių sėdynes, gali pasiekti nedideliam krovininiam automobiliui gėdos nedarančius 3978 litrus.

Kanadoje surenkamas „Pacifica“ bus montuojamas su 3.6 litro darbinio tūrio šešių cilindrų benzininiu 287 AG varikliu arba hibridine pavara. Joje bus derinamas tas pats variklis (tik 248 AG), elektrinis motoras ir 16 kWh baterija, suteiksiantys galimybę nuvažiuoti 48 kilometrus nenaudojant kuro. Vidutinės hibridinio automobilio degalų sąnaudos sieks 3,5 litro šimtui kilometrų.

Naujojo „Pacifica“ salone bus montuojama iš kitų „Fiat Chrysler“ koncerno modelių pažįstama „Uconnect“ multimedijos sistema su 8,4 colių skersmens lietimui jautriu ekranu priekinėje panelėje ir 10 colių monitoriais galiniams keleiviams. Iš viso bus siūlomi šeši vidaus įrangos variantai, o hibridiniame modelyje – du.

Šiaurės Amerikoje prekyba naujaja „Pacifica“ prasidės šį pavasarį, hibridinis variantas bus siūlomas nuo rudens.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)